wat hebben jullie trouwringen gekost?

Discussie in 'De lounge' gestart door limegreen, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Wij hebben er 510 euro voor betaald. Ze zijn wel vrij simpel. Buitenste randen zijn witgoud en in het midden geel goud. Je kunt ook gewoon kijken bij "gewone" ringen. En die als trouwring doen, scheelt vaak ook een hoop.

2. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

wij hadden geluk kwa prijs, de juwelier waar we ze weg hebben had een actie, ring van mijn man was gratis en die van mij 300 euro met 3 kleine steentjes, wij hadden witgoud, ik wilde eerst zilver maar daar waren geen mooie ringen bij, en dit lijkt net zilver, we hebben stalen verlovingsringen

3. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Volgens mij waren wij ongeveer 550 euro kwijt voor twee geel-gouden ringen. Maar dat was zo'n 6 jaar geleden, inmiddels zijn de goudprijzen behoorlijk gestegen dus ik heb geen idee wat ze nu zouden kosten!

4. Kleine Muis

Kleine Muis Actief lid

20 dec 2011
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    250 gulden ;)

5. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

7 jaar geleden kostten ze ruim 300 per stuk. Ze zijn witgoud, mat (toen nog wel), vrij breed. Verder geen steentjes of randjes ofzo.

6. Jel

Jel Niet meer actief

Ik geloof 300 euro per ring. Een heel simpele ring zonder steentjes, diamantjes of andere tierelantijntjes.

7. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    Rond de 600 euro. We hebben ze in Zweden gekocht, dus zweedse kronen. Vandaar dat ik niet het exacte bedrag weet ;)

Twee ringen van witgoud, in die van mij zit een steentje.

Groetjes
    Yvonne

8. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    26 euro voor 2 ringen... eigelijk ook alleen maar genomen omdat het "hoort"

9. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    De ringen hebben ons 1200 euro gekost.

10. Anice

Anice Niet meer actief

Ik heb mijn trouwring zelf laten ontwerpen aangezien ik een diamant in hartvorm wilde hebben. Het is een witgouden ring met 100 kleine briljantjes rondom een een diamanten hart in het midden. Prijs zal ik niet nader noemen maar denk in de richting van iets met 4 nullen. Mijn man daarentegen wilde iets simpels. Zijn ring was volgens mij iets van 300 euro. Ben er na al die jaren nog superblij mee.

11. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    Wat een verschillen. Wij zijn met ons eigen ontwerp naar een goudsmid gegaan 850 euro voor beide ringen

12. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    50 euro. Onze logica was een beetje: het is niet omdat een ring meer geld kost dat we een gelukkiger huwelijk zullen hebben. En als ze maar zo weinig kosten, moeten we niet bang zijn dat we ze verliezen. ;o)

13. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

We hadden hier een erg grappig bedrag. Samen waren ze 666 euro.

14. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Wij hebben traditionele geelgouden ringen, ik heb er een klein diamantje in. We hebben ze in 2003 gekocht, 9 jaar geleden. Toen waren we in totaal €560,- kwijt voor de ringen.

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik kan me best voorstellen dat er mensen zijn die niet veel geven om een ring en dan snap ik het heel goed dat je er niet veel geld aan uit wil geven.

Maar ik hoor ook vaak dat mensen alles tot in de puntjes regelen, een jurk kopen voor duizenden euro's en dan gaan bezuinigen op de ringen. Terwijl je je jurk maar 1 x draagt en je ring heb je je hele leven om je vinger?!

16. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik geef liever meer geld uit aan een ring dan aan een jurk of een trouwfeest. Je draagt ze toch de rest van je leven, is de bedoeling. Een jurk is maar voor één keer. Maar het gaat bij een ring wel om de betekenis, niet om de prijs.

Anice Heb je een foto van jouw ring? Want ik ben wel heel nieuwsgierig hoe die eruit ziet!

17. Justins mama

Justins mama Bekend lid

9 feb 2011
    510
    0
    0
    NULL
    NULL
    onze ringen hebben wij zelf ontworpen. De kosten van het setje is 2250,-

18. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm.. ja, dat vind ik ook raar. Wij hebben dan wel goedkope ringen (50euro), maar de rest kostte ons ook niet zoveel.
    Ik heb mijn jurk 2dehands gekocht (heel mooie jurk van l*inea raf.) en daarna weer doorverkocht voor dezelfde prijs. Ik liep de hele dag rond als een prinses maar heb er uiteindelijk geen geld aan uitgegeven :D En het feest ging door in een zaaltje dat we gehuurd hadden. Het eten (buffet) was gemaakt door familie van mij en familie van m'n man. 2 soorten eten: Afrikaans en Europees. De muziek werd gedraaid door een vriend. Het was een superleuk feest. (al zeg ik het zelf haha) maar uiteindelijk heeft het ons niet zoveel gekost.
    Iedereen kiest daarin zelf hoeveel ze willen uitgeven hé. :) Je moet doen wat je het liefst wil!

19. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik geloof 5000 euro voor de twee + extra verlovingsring (ik draag "Amerikaans" dus twee ringen bij elkaar). Tiffany & Co

20. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Sodeju anice dat klinkt ook werkelijk prachtig!!

Mamavanjustin heel mooi hoor!

Ik heb bij een juwelier gewerkt dus weer precies wat voor trouwring ik zou willen. We willen snel een x trouwens dus idd liever mooie ringen dan een groot feest, sta niet graag in de belangstelling ;)

Deel Deze Pagina