we zijn naar Zuni in Breda gegaan, daar hebben we zelf samen kunnen stellen wat we wilden uit alle voorbeelden in de winkel. degene is een goudsmit geloof ik! wij hebben roodgoude trouwringen, met een onregelmatige rand er aan, de mijne smaller dan die van mn man, en ik heb er een briljantje in. ze waren samen ongeveer 550 euro
Ja groot gelijk! Iedereen moet het ook doen zoals ze het zelf willen, het moet wel echt een feest zijn zoals je het zelf wilt!! Onze bruiloft heeft wel behoorlijk wat gekost (terwijl mijn jurk niet eens heel duur was, was van een oude collectie via internet) maar dat kwam omdat onze locatie heel erg duur was. Maar hier hebben we dan ook bewust voor gekozen. Maar ik hoor heel vaak dat mensen 10.000 euro uitgeven, alles van te voren hebben vastgelegd en dan op het laatst gaan kijken voor ringen en omdat alles al zo duur was dan de hand op de knip doen en dat snap ik dan weer niet....
onze ringen waren samen 1100 euro, maar er zit ook een certificaat bij en als we hem kwijtraken kunnen we eenmalig nieuwe krijgen. Verder was die van mij het duurt 650 euro geloof ik, dus die van mijn man was 450 euro. Ik heb er 6 kleine diamantjes in. Geelgoud met een witgoud randje aan de onderkant en ingegraveerd.
hier gaan we nog rondkijken voor ringen voor een klein prijsje. Jurk ook zo goedkoop mogelijk netzoals het feest.. Zie hier wel hele mooie ringen voorbij komen zeg!