Vanochtend 10 km gefietst, daarna lekker buiten gespeeld, dutje met z'n allen gedaan en op visite bij mijn ouders. Vanavond nog 5 km met de hond gewandeld, John Mayer in mijn oren, heerlijk!
Wij zijn naar het strand geweest en er stond gewoon al file toen we weg gingen..Toen we kwamen (rond 12u) was het nog rustig maar om half 4 weg en toen was het toch druk..pff Maar was erg lekker, iedereen in truien en af en toe een shirt, zo warm was het. En zelfs al een paar die gingen zwemmen..brr daar moet ik toch nog even niet aan denken
vanochtend wezen zwemmen, geknutseld met louise toen tygo uitgeteld was van het zwembad en daarna naar de speeltuin.
4 struiken gesnoeid, heel de tuin (22 meter diep) geveegd en alle dennenaalden en bladeren die er nog in lagen op geharkt. Zooi opgeruimd die nog in de tuin lag van de verbouwing/nieuwe vloer in huis en bij een berg aan nog meer zooi die nog naar de stort moet gemikt. En vooral heel veel rugpijn gekweekt 2 tieners aan het werk gezet om de plek waar nu nog zand is aan te harken en egaal te maken (zover als het kan) zodat dat gras kan worden. En mijn oudste zoon 2 tegels laten leggen in een leeg stuk waar we vorig jaar een enorme struik weg gehaald hebben, zodat we nu zonder spinnenwebben en eventuele inwoners de schuur in en uit kunnen. Man aan het werk gezet om te proberen de 4 enorm vervelende rotkatten van de buren uit onze tuin te houden (wat never nooit niet gaat lukken maar goed... dat gesproei tegen alles en niks ben ik enorm beu sinds mijn dochter met een kattezeik lucht binnen kwam na een half uurtje buiten spelen :x Al vond ik het zwembad kattezeik in mijn gang laatst ook niet echt fijn.) en meteen alle klimop van de buren maar weer eens verwijderen. Samen met mijn dochter een verzameling van; lieveheersbeestjes, regenwormen, pissebedden en slakken (met en zonder huisje) aangelegd. En me dood gelachen toen ze probeerde met een dennenappel in haar hand vogeltjes te lokken omdat mama haar vertelde dat daar eten in zat voor de vogeltjes Ook heb ik mijn eerste koppie koffie vandaag buiten gedronken! En als deze tuin straks netjes is kan ik het op de camping nog eens zachtjes over doen...pfff..
Hier zijn we heerlijk naar Scheveningen geweest. Spelen (kinderen + papa) en relaxen (mama) op het strand, kibbelingetjes en ijsje gegeten, lekker gewandeld, heerlijk!
De schildpad naar buiten gedaan. Die mag tot de herfst/winter weer buiten blijven. Alle babykleertjes gewassen, hele huis gestofzuigd en lekker in de tuin gezeten. Oh ja, en ZP bijgelezen!
Lekker buiten gewandeld en naar de speeltuin geweest. Heb mijn jongste dochtertje voor het eerst laten lopen (1 jaar) en met haar geschommeld en op de glijbaan gedaan, ze vond het prachtig allemaal zo mooi om te zien
hihi wij zijn gaan zwemmen gewoon binnen natuurlijk.maar twas idd heerlijk weer. had de meiden in hun zomerjasje gehesen want vooral in de auto is het dan meteen warm
Wij hebben gistermorgen 12 km gefietst, af en toe gestopt om eendjes en bokjes te voeren. S'middags zijn we naar een veld geweest om te vliegeren en te wandelen met de honden.. HeerlijK!
Wij zijn lekker naar het strand geweest, kleedje mee, eten en drinken mee en hebben daar heerlijk gezond, gespeelt en genoten Ben gewoon verkleurd hahaha
we hebben de tuin helemaal opgeruimt (hebben hem laatst opgeknapt, losse tegels etc in de schuur gelegd), tuinsets afgedaan, de zandbak + glijbaan na buiten, buiten gespeeld, in 't zonnetje gezeten, een stuk gefietst en ijsje gegeten en hebben nog gestoepkrijt. Esmée wou 's middag niet slapen. Viel om half 5 als een blok in slaap tot half 8 vanochtend..
Gister zijn we heerlijk naar de kinderboerderij geweest daarna lekker op het balkon geploft.. heerlijk weertje!
Nou hier is het vandaag echt rotweer Geen zon,mistig en koud. Gisteren heb ik lekker 4 uur in de tuin gewerkt! Ook even naar het bos geweest met manlief. Heerlijke dag was het. Heb zelfs buiten kunnen lezen.
Oooh die eerste lente dagen zijn zo genieten!!! Wij hebben de hele dag buiten in het zonnetje gezeten, heeeeerlijk. 's Middags ook nog lekker even gewandeld. Helaas is het zonnetje nu nergens meer te bekennen
Blijdorp! En toen we terug gingen rijden hebben we nog globaal 2 1/2 uur in de auto gezeten...erg leuk, file!! We doen er normaal minder dan een uur over. Wat een drama was dat. Maar Blijdorp was weer erg leuk!
Gewandeld in de duinen en ook een poosje heerlijk beschut gezeten. Was heerlijk. Mijn dochtertje lekker rommelen met zand en rennen en zich laten vallen. Heerlijk de lente, Ik ben al aan bedenken wat ik allemaal lekker in mijn lente weekenden zal gaan doen.
Ik heb eerst alle ramen open gegooit en ben daarna boven aan de opruim gegaan en daarna met manlief de achtertuin weer netjes gemaakt.
naar voetbal gefietst (zo'n 6 km). D. daar lekker rondgerend en geravot en naar papa gekeken. Toen moesten we weer terug met dikke tegenwind!! pfff