Boodschappen gedaan in m'n eentje, man bleef bij kids, vriendin even op de koffie gehad, even met zoonlief door het centrum gewandeld, bij Intratuin wezen kijken, wasje gedraaid, lekker met de kids gespeeld, iemand over de vloer die iets van Marktplaats kwam ophalen, eten gekookt, kindjes gebadderd en nu ga ik een abonnement op een tijdschrift uitzoeken want heb nog een Tijdschriftenbon liggen van 20 euro.
Gefietst met de kids en de hond. Kinderen daarna in de tuin in bad. Verder niks, lekker in de tuin liggen en genieten van het weer.
Thee geleut bij vrienden, boodschappen gedaan, woonkamer en keuken opgeruimd en gepoets en een beetje rondgehangen. Manlief is verder gegaan het met bouwen van ons afdak.
De jongste is jarig ( jeeeh ) dat hebben we een klein beetje gevierd en de voorbereidingen voor morgen getroffen. Dan komt al de visite. Oh en een heeeeele mooie taart opgehaald.
wij zijn naar een strandje geweest met alle kids.... ze hebben zich uitstekend vermaakt aan het water! heerlijk!
Ik ben vanmorgen op tijd opgestaan, lekker gedouched, vervolgens op mijn fiets gesprongen en snel naar de stad gefietst. Ik had nl om 9.20 een afspraak op het gemeentehuis en bedacht mij om kwart voor 9 dat ik nog geen pasfoto had laten maken. Gelukkig was ik meteen aan de beurt voor een pasfoto. Daarna dus naar het gemeentehuis. Meestal is het daar stervensdruk dus vandaar dat ik een afspraak had gemaakt... ik was daar om 10 over 9 en vervolgens was iedereen die na mij binnenkwam eerder aan de beurt, handig joh! Ach, ik was in ieder geval zeker om 9:20 aan de beurt. Dus paspoort aangevraagd. Vervolgens naar de bank want de oh zo leuke vriendenloterij schrijft geld van mijn rekening, terwijl ik daar nooit toestemming voor heb gegeven... Daarna, het was half 10, dacht ik, dan ga ik lekker nog even naar V&D of een andere winkel... alles nog dicht... oh ja, de winkels in de stad gaan pas om 10.00 open :S Toen maar weer op de fiets naar huis, damn, tegenwind... In onze wijk aangekomen bij het winkelcentrum gestopt. Wat winkels doorgesneupt, sokjes voor de jongste gehaald en nog een schattig babypakje voor de nieuwe beeb gescoord en haarverf, ga van bruin naar blond . Brood en fruit meegenomen. Om half 11 was ik weer thuis. Toen waren manlief en de jongste twee net fris gewassen uit bad. Manlief ging de voortuin bestraten en ik ging met de kleintjes in de tuin spelen. Met Meike ging ik waterpokken tellen en femke zat lekker in de zandbak. Af en toe moest ik ze even laven (en manlief ook natuurlijk). Ik heb de waterway nog gevuld maar die bleek lek :S dus dan maar een klein bodempje in het zwembadje. Tussen de middag een lekker boterhammetje gegeten en om half 2 gingen de kleintjes lekker slapen (IK WIL NIET SLAPEN! stampvoet meike IK BEN HEUST NIET MOE! en zodra ze lag sliep ze ) Ik heb manlief nog even aangemoedigd en ben toen met een boekje de tuin ingedoken. Om drie uur werden de kleintjes weer wakker en heb ik ze uit bed geplukt. We zijn toen voor op straat gaan spelen met de bal. Op een gegeven moment werd ik wel wat moe, dus ging ik lekker even op de grond zitten. Oei! Dat had ik beter niet kunnen doen... naast dat ik bijna niet omhoog kon, kon ik daarna ook bijna niet meer normaal lopen... Maar vooruit, we moesten nog eten halen, dus met ons vieren naar de winkel. Wat moeten we nú weer eten? Na het boodschappen doen was ik helemaal gesloopt, dus even rustig zitten terwijl manlief eten ging klaarmaken. Na het eten de jongste naar bed gebracht en in bad gedoken om mijn bekken te ontspannen. Dat hielp! Ik kon redelijk pijnvrij weer naar beneden. Daar ergerde ik me echter dood aan al het zand op de vloer, dus gauw nog even gezogen, al mocht dat niet van de fysio... tsja... je hebt af en toe een beetje nesteldrang of niet... En nu zit ik languit op de bank met de laptop op schoot en kijk wat anderen allemaal op een dag doen
Vanmorgen gepoetst, op visite geweest bij schoonmoeder Duiven van vriendlief medicijnen gegeven, daarna geshopt voor een tractor voor onze meid, maar die bleek wat klein. Toen maar een trampoline gekocht. Morgen opzetten..leuk voor dochter!....en mezelf whaha Daarna gekookt, gegeten, dochter in bad gedaan en naar bed gebracht. Zelf gedouched, keuken opgeruimd en nu op de bank voor x factor
Vanochtend mn zoontje naar het kdv gebracht. Daarna door naar intratuin. Waren gisteren al twee keer daar geweest voor een parasol, maar waren beide niet goed. Nu naar een andere vestiging en daar hadden ze wel een goede. Tevens nog wat leuke planten gescoord. Toen even naar mn moeder voor een bak koffie en zou daarna weer naar huis gaan om flink aan het huishouden te werken. Vriend is ook thuis en die was met de buurman nieuwe schuttingen aan het plaatsen, dus die had voor het huishouden ook geen tijd. Maar bij mn moeder logeert mn neefje van bijna 10 en die wou vanmiddag wel bij mij zijn, dus samen boodschappen gedaan en milkshake gedronken bij de mac. Vervolgens nog even uurtje naar de kermis in Arnhem geweest en toen samen Sven opgehaald bij het kdv. Daarna neefje weer bij mn moeder afgezet en toen naar huis. Lekker in de tuin gegeten met Sven en vriendlief en Sven heeft daarna nog heerlijk gespeeld in de tuin. Toen Sven in bad en naar bed en daarna nog even in de tuin gewerkt. Nu ga ik ontspannen!
- ontbeten met mijn kindjes - gewacht op opa en oma (oppas) - even bijgepraat - naar Den Haag gereden - geshopt bij de Bijenkorf en HEMA - naar de kapper geweest - met manlief kranen voor de nieuwe badkamer uitgezocht - even geZP-t - naar de speeltuin - geholpen met eten (kids) - getennist - en weer op ZP - straks... TV, douchen, slapen (oja, en nog een goed gesprek hebben met manlief over zijn rookgedrag....)
Ik heb vandaag weinig gedaan Ik heb het rijk alleen mijn a.s man heeft vrijgezellenfeest Hij heeft er in ieder geval lekker weer bij. Ach een dagje aanklooien en koffie drinken is ook wel lekker
Om 7.30uur opgestaan, ontbijt en kleine meid naar het kdv gebracht. Met de hond een grote ronde gelopen, nu was het nog niet zo heel warm, dus was wel lekker. Boodschappen gedaan en een beetje geshopt. Eenmaal thuis, alle boodschappen opgeruimt en lunch op. Na het eten de huiskamer gestofzuigt en gedweilt en Britt opgehaald op het KDV. Alletwee omkleden en lekker heel de middag aan de plas gezeten. Daarna met z'n tweetjes een rondje gelopen met de hond en toen lekker gedoucht. Samen pannenkoeken gebakken en gegeten. Hierna hebben we samen de plantjes en het gras water gegeven, dat vond Britt wel leuk spelen met de tuinslang. Hierna Britt op bed gelegd en ben ik nu een wasje aan het draaien, die zodadelijk lekker aan de lijn buiten kan. En ondertussen op zp kijken en Xfactor kijken. Zit 5 dagen zonder man, omdat hij als vrijwilliger is helpen op een koishow hier een heel eindje vandaan, dus vandaar komt mijn man niet voor in het hele verhaal.
Vanochtend heerlijk gefietst met zoonlief en daarna 1,5 uur met hem buiten op het speeltuintje gespeeld. Thuis s'middags lekker samen in de tuin broodje gegeten en daarna ging zoonlief slapen. S'middags lekker in zijn zwembadje gespeelt mijn zijn bootjes en daarna nog even bij mijn zus langs geweest en haar zoontje van 8wkn. Kortom weer tijd tekort allemaal Morgen gaan we heerlijk naar Sprookjes Wonderland in Enkhuizen
Ik wou lekker bakken in de zon, maar was gister verbrand en nu nog rood! hahaha, maar ´gelukkig´ had ik nog wat verplichtiingen. Vanmorgen naar het CB (want dochterlief wou met 2 jaar geen kunstjes vertonen en ze moest op herhaling vandaag), daarna boodschappen gedaan, vervolgens kennismaking en rondleiding op het nieuwe kdv waar dochterlief volgende maand begint en daarna geshopt. (Dochterlief bij moeder in bed gelegd zodat ik zelf rustig kon gaan) Bed gekocht, grote passpiegel, 1 broek, 2 shirtjes, een boek, nieuwe hoofdkussens, verf om mijn nachtkastjes op te pimpen en kwastjes. Vervolgens naar moeders om daar te eten en nu ben ik al anderhalf uur bezig om dochterlief op bed te houden... En dat terwijl ik in mijn nieuwe boek wou beginnen want de kassajuffrouw was super enthousiast!
Helemaal niets eigenlijk. Uhm 6 afleveringen gilmore girls, boodschapjes tussendoor en 1 wasje. Oja ook gekookt toen mijn liefjes thuis kwamen.
Vanmorgen vroeg een heerlijk groot zwembad gekocht. Bij thuiskomst natuurlijk gelijk opgezet en na het middageten toen het bad eindelijk vol was een hele middag in en bij het bad gezeten met een hapje en drankje. Was goed vol te houden zo Daarna met zijn allen de douche in terwijl de lasagne in de oven stond,heerlijk gegeten en daarna de wekelijkse boodschappen in huis gehaald. Manlief nu tv kijken,de kleine in bed en ik even ontspannen achter de pc.
Veel mensen waren vandaag vrij ! Vanmorgen Tijn naar mijn vader gebracht, zelf gewerkt tot 17.30 uur. Tijn weer opgehaald, thuis met hem gespeeld. Hem eten gegeven en op bed gelegd. Toen kwam mijn man thuis en samen frietjes gegeten. En nu samen x-factor kijken.
Ik heb gewerkt tot halverwege de middag, daarna naar huis gegaan, de hond uitgelaten en ik was zo moe dat ik ben gaan slapen en eind van de middag de kinderen uit het kdv heb opgehaald, gegeten en straks duik ik weer mijn nest in, beetje slaaptekort wat ik in moet halen.