wat hebben jullie vandaag gedaan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ehmm denken... mn telefoon opgehaald bij mn moeder die ik daar gister had laten liggen, daarna boodschappen, wassen gedraaid, plurk haar kledingkast geverfd ( nog lang niet klaar) buiten geweets met de kindjes, gestofzuigd, afgewassen. plurk in bad gedaan. verder niks geloof ik

2. susy26

susy26 Niet meer actief

vanmorgen boodschappen gedaan, en wat was het druk,pfff ..daarna samen met me vriend en zoontje gegeten. toen z'n inktvisbadje opgeblazen(papa dan haha) heeft ie lekker een half uurtje zitten spelen. toen lekker aangkleed. wat gedronken, is tie lekker gaan slapen,iets van 3 uur. wij zelf even relaxen, me vriend de tuin gesproeid. daarna eten gekookt. afgewassen, Lorenzo wakker, gegeten. toen lekker gespeeld en ik ben x-factor aan het kijken. zometeen de uitslag! ben benieuwd! Dan lekker naar bed, en morgen weer een drukke dag, lekker dagje naar Centerparcs! Fijn weekend allemaal!

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Eerst een tv gekocht en daarna nog even geshopt bij Ikea :D

4. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

23 sep 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
    Gewerkt, Dane naar z'n papa gebracht voor een weekje:(, naar de bios gegaan maar we waren te laat voor de film -__- en nu zit ik op de bank met de laptop en wil ik eigenlijk allang in bed liggen want moet morgen weer werken;)

5. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Op bed gelegen vanwege te erge misselijkheid na tonsillectomie (keelamandelen verwijderen) en 's middags ook nog maar even gezellig bij de HA geweest om te checken of alles er goed uitzag. Toen gelukkig goede medicijnen meegekregen, waardoor ik de avond wel gezellig met mijn man op de bank door kon brengen :)

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik las het al! beterschap ik hoop dat je niet het hele weekend op bed door brengt!

7. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    thnx. Voor nu ziet het er wel redelijk goed uit. Ben nu even op en ga straks weer terug naar bed, maar dat doe ik vooral om mezelf te dwingen toch niet weer teveel te doen. Ben zo goed in rust houden :)
    Het is in ieder geval een geruststellend idee dat ik die medicijnen tegen misselijkheid in huis heb, want overgeven met een zere keel, en zeker als je maag leeg is, is geen pretje.
    1 voordeeltje: ik ben inmiddels al 4 kilo kwijt :D

Deel Deze Pagina