Hij kwam met lege handen binnen eerlijk gezegt vond ik het wel vervelend dat ik niets kreeg maar, later vroeg hij of ik zijn schoenen even binnen wilde zetten voor de deur stonden mijn mooie bloemen (ik voel me zooo schuldig ik had echt een heksen gezicht getrokken toen hij met lege handen binnen kwam )
3 kaartjes via mail, 3 kaartjes via de post ja ja allemaal van me schatje, een beker in de vorm van een hart met i love u erop, een hart gevuld met schuimpjes en een fietts! Hij vond dat de aankomende mama wel een goede fiet moest hebben voor alle toekomstige fietsritten met de Kleine..... toch wel heeeeeeeeeeeel erg happy valentine hier!
Van mijn man alleen een sms-je, van me schoonmoeder een kaart en van mijn oudste een paars vel met een half uitgeknipt hart die je kan vouwen... en er staat op van Luke voor mama...
Hmm hier niks hoor, ik heb ook niks gekocht. Man is zelfs al naar bed omdat hij niet zo lekker is... Ik hoop dat ons kindje me nog verrast met een begin van de bevalling...
Niks..... Wij houden onze valentijnsdag altijd op 11 februari, da's onze trouwdag namelijk. We zijn lekker uit eten geweest..
Een mooie kaart, rode rozen, Armani Code parfum en een lieve magneet. O En van mijn schoonmoeder een fles Disaronno en een doos Baci Perugina.
We hadden beloofd om elkaar niets te geven, maar ik heb van hem drie rode rozen en één witte roos gekregen. Vroeg naar de betekenis maar hij deed erg geheimzinnig, hmmmm....
Niks, maar dat komt doordat mijn schatje vandaag tot laat in de avond keihard aan het werk is voor ons, en daarmee geeft hij me al meer dan genoeg. Van mij mag het wel wat minder met dat werken... Onze valentijnsdag komt morgen: vroeg in bed met de kaarsjes aan en al knuffelend stapels films wegkijken, kletsen en moorkoppen eten. Wat dat betreft is het bij ons elke vrijdag valentijnsdag, want dit doen we elke week
Wij hadden afgesproken niets met Valentijn te doen. Toen hij thuis kwam had hij een mooi tasje met hartjes erop. Daarin zat een ontzettend mooi babypakje wat we straks ook gelijk met de geboorte aan doen. Er zat een foto lijstje in met 2 foto's waarop we elkaar een zoen geven. En 2 kaarsjes (rode harten)die in een stenen harten vorm zaten. En een heel lief kussentje(hart)met I love u erop. Voelde me wel k*t dat ik niets voor hem had
ik en mijn mannetje werken bij dezelfde bedrijf soms werkt hij over vandaag ook een half uur geleden kwam hij thuis met een roos. ik had het niet verwacht.vandaag was het koopavond na het werk had hij nog 10 min de tijd heeft mijn liefje een roos gekocht.vond het zo lief het het echt niet verwacht