hier een positief weekend lekker in de tuin gewerkt speelhuisjes staan helemaal onze kleine meid helemaal zwart meerdere keren hihi bladere in een zak beklimmen. lekker paardgereden heerlijk samen met mijn mannetje kleintje heeft even met mij op het paardje gezeten en toen deed ze lief het paardje aaien en klopjes op de hals geven onze eigen dieren verwend allemaal een schoon hok bak. en lekker zitten smullen van visticks (met een goed doel vergeten vlees uit de vriezer te halen) en allemaal 2 toetjes op het zat zelfs in de haren.
Ooo toetie klinkt echt als een HEERLIJK weekend. Ik geniet er ook altijd optimaal van, mijn kids die zichzelf lekker viesmaken tijdens het spelen, omdat ze nog zo onbezorgd zijn als kind en niet opkijken van een veeg modder of een natte plas! Love it!!! <3
Gisteravond genoten op het grote bed, met de computer aan thunderbirds (dvd-serie) kijken vlak voor het slapen gaan. Ze wilde zo graag naar boven thunderbirds kijken, dus half uurtje voor bedtijd naar boven in de pyama klaar voor bed. Tandjes poetsen op het grote bed, wat een genot!