Hallo iedereen, Met moederdag heb ik een langharige chihuahua pup gekregen. Sinds gisteren begint die wel erg veel haren te verliezen. Zijn dit de nest haren of verharen chihuahua's het hele jaar door?
ik heb er ook een die is net 2 jaar ik denk zelf dat het nest haren zijn:] de mijne is ook langharig maar verhaard niet meer zo x
Wat leuk! Wij hebben er ook 2. Denk dat het inderdaad nestharen zijn maar je kan ook de dierenarts even bellen, zij weten het ook en even bellen kost niets Veel plezier met je puppy, hoe heet ie?
Toevallig heeft een vriendin van mij sinds kort ook een chihuahua en die verloor ook veel haar. Maar het zijn inderdaad nestharen. Het is nu al een stuk minder geworden.
Ik heb 2 kortharige chihuahua's, een 10 jarig teefje en een 5 jarig reutje. Die verharen ook als een malle als het een beetje warmer word, in de winter periode is het minder. Leuk kadotje trouwens.
WIj hebben 2 mopsjes en een beagle, die zijn nu ook in de rui, twee keer per jaar en ontzettend veel. Denk dat het de tijd van het jaar is.
Hier ook een langharige Chihuahua, zou inderdaad nest haar kunnen zijn.. maar sowieso is het ook de tijd van het jaar .. hier nu ook veel uitvallende haren.