Ontbijt: een banaan (voor meer had ik geen tijd, had 2 stuiterende peuters aan tafel, een groep 3 en groep 4 kind die om 7.15 al ruzie hadden over iets wat nog op school in de pauze moest gaan gebeuren en een groep 8 er die aan dr haren uit bed gesleept moest worden. Tussendoor: 1/2 peer en 1/4appel Lunch: 3 volkoren boterhammen met kaas, gelderse worst en vruchtenhagel Tussen door: sinaasappel Avondeten: ratatouille met rijst en tomaat/komkommer salade Net: 2 blokjes tony framboos knetter.
Ontbijt: 3 wasa crackers met boter en hagelslag, glas mangosap, koffie (elke dag hetzelfde) 10u: kop koffie Lunch: twee bruine boterhammen met een gebakken ei en een glas mangosap 14u: stukje chocolade en glas ranja 17u: halve eierkoek 18u: rijst met kip, korma saus (pot van Patak), brocolli en naanbrood. Vla en yoghurt als toetje 21u: kop thee Straks: glas wijn
-Salade met paprika, ei, feta en komkommer (en sla) 3 rijstwafels met sambalsmeerkaas -Proteïne reep -aubergine/ui/paprika/kikkererwt uit de oven (met kruiden) -handje dropjes en een donut drinken: Veel water, paar koppen koffie, blikje zero energie drank en 2 glazen witte wijn.
Ontbijt: havermout met een banaan en zaden en noten. Vroege lunch: sinaasappel en één beschuitje met kaas en één met hagelslag Lunch: 1 boterham met kaas Avondeten: chickpea stew Middag/avond tussendoor: 3/4 reep Tony chocolonely zeezout karamel (mijn excuus is dat ik examens aan het nakijken ben en nakijken is alleen vol te houden met veel snacken!). Drinken: 1 kop thee, 1 beker automaat chocomelk op werk en verder alleen water.
O 2 beschuit met smeerkaas L 3 boterhammen, 2smeerkaas 1vlokken D pasta in room champignonsaus T loempia garnaal aan kraampje en paar toastjes kaas. Morgen weer gezond
Ontbijt: Donkerbruin bolletje met kaas Tussendoor bij cliënt: Thee met een rozijnenbroodje met roomboter Lunch: Bifiworstje en 2 stukjes kaas Tussendoor: Kinderbueno Diner: Pasta kip alfredo Tussendoor: Een paar gesuikerde aardbeien Nouuuuu morgen weer gezond.
O: thee (ik doe aan intermittent fasting) L: chocoladeshake 1 op 1 dieet T: reep 1 op 1 dieet D: kom erwtensoep T: handje gezouten noten en 3 blokjes oude kaas Drinken; thee, water, cola light.
O: smoothie van avocado, aardbei en kokosmelk L: Ijsbergsla, Gerookte kipfilet, gekookt ei Tussendoortje: 1 noten/zaden reepje D: Biefstukje met broccoli roerbak
O: 150 gram volle kwark, 75 gram aardbeien en 25 gram granen muesli met chocolade T: cappuccino met notenbar L: 2 sneetjes getoaste volkorensneetjes, geprakte avocado, rode ui en 2 gebakken eieren T: espresso , appel, kaneelstokjes A: 150 gram verse spaghetti, 200 gram rundvlees en zelfgemaakte saus met veel groente. Tussendoor water en thee. Oh en savonds thee met chocolade
Gisteren at ik: Ontbijt: Kwark met banaan en muesli Lunch: Volkoren pistolet met pesto, kaas en tomaat en 2 beschuitjes met jam. Diner: Griekse frittata en sla en een blikje cola zero Tussendoor avond: appel en een koekje. De hele dag door thee en water
O: Griekse yoghurt met blauwe bessen en agavesiroop T: Kiwi L: 3 Cracottes met filet en ei T: Appel, cashewnoten D: Spaghetti
Ontbijt: 2 wasa vezelrijkcrackers, met philadelphia, kipfilet en tomaat en een gekookt ei Tussendoor: aardbeien Lunch: restjes avondeten, nog wat kip kerrie (zonder de rijst dan) en van eergisteren nog wat geroosterde wortel Tussendoor: meestal wat tomaatjes, appel, soms een gekookt ei Avondeten: zelfgemaakte kipburger met salie, avocado en citroenmayonaise en daarbij koolrabifrietjes Avondsnack: een paar katjesdropjes (van katja, dus die kleine) Drinken: paar kopjes decaf en verder water
Als ontbijt vandaag 2 kroketten 37 weken zwanger en door de dag heen heel weinig eetlust laatste tijd, maar werd vanochtend wakker en had zo een zin in kroketjes en wie ben ik om mezelf iets te weigeren
Gisteren, O: schaaltje vanille yoghurt met granola T: 2 koppen koffie L: 2 vk boterhammen met hummus en een halve komkommer. A: klein bordje vogeltongetjes pasta met gehaktballetjes en een salade.
Tot nu toe: O: 2 volkoren krackers met vruchtenhagel en 2 koppen koffie T:1 eierkoek en een Latte L: 2 bruine boterhammen met 40+ komijnenkaas en een glas verse jus, straks weer verder...
O: x L: havermoutpannenkoek appel/kaneelsmaak (1 op 1 dieet) T: salted caramel bites (1 op 1 dieet) D: spinazie, gekookt ei, chipolataworstje T: komkommer, kaasblokjes Drinken; thee, water, cola light
O: 100 gram Griekse yoghurt met blauwe bessen L: omeletje van 2 Eieren met wat geraspte kaas Tussendoortje: 3 blokjes kaas Diner: courgetti met gerookte kip
O: rijstewafel met thee en wasa cracker met kaas T: koffie L: twee witte broodjes met filet americain T: wat dropjes, drie of vier handjes chips A: broccoli en een vegetarisch vleesje. Het valt me wel op dat er verdomd weinig gesnaaid wordt hier.. Niemand een pak koekjes?? Of een hele zak chips? Oké, las daarnet wel 2 kroketten als ontbijt. Heerlijk. Eindelijk