Welke bedelarmband hebben jullie ( plaatje plaatsen ) en welke bevalt goed? Ik ben op zoek naar een leuke armband maar er is zoveel keus! Bedankt!
Ik heb een trollbeads armband, heb er zo even geen plaatje van maar hier zijn ook voorbeelden te vinden! trollbeads - Home
Ik heb er 2 van pandora. leuke er vanis hij kan altijd anders zijn. alleen al lang niks nieuws meer van gekocht. Ik zelf vind ze wel best duur....Zeker als die vol hangt.
Ikzelf heb een trollbeads en een pandora armbandje. Trollbeads is meer van de mooie glaskralen, terwijl pandora meer betaalbare zilveren kralen heeft. Voor de prijs maakt het niet uit, allebei erg duur. Wanneer je niet voor één specifiek merk wilt gaan, kun je het best de trollbeads armband nemen, daar kunnen ook pandora kralen op. Trollbeads kunnen niet op een pandora armband. Ik vind de armbanden ideaal bij verjaardagen, voorbij is de tijd dat ik allemaal dingen kreeg waarvan ik niet wist waar ik het moest laten en waar ik niets mee kon. Tegenwoordig een mooie kraal en voor de gever is het ook leuk dat er eens iets met hun cadeau gedaan wordt. Ook heel belangrijk, ga eens bij je plaatselijke juwelier kijken, je ziet toch pas in het echt of het mooi is of niet.
ik heb een pandora en vind hem super! krijg van mijn man en moeder bij leuke gebeurtenissen( trouwdag,zwangerschap, geboorte, verjaardag) een toepasselijke bedel en vnd hem daardoor erg persoonlijk en mooi.
En ik heb een gewone "ouderwetse" bedelarmband . Dus zo'n zilveren schakelarmbandje met talloze zilveren bedeltjes eraan. Ben er heel happy mee. Van mijn vriend gekregen een paar jaar geleden op mijn verjaardag. Af en toe koopt hij onverwachts nog eens een leuk bedeltje voor mij.
Ik heb een pandora en een zinzi parelarmband met bedels.. De pandora heb ik al jaren niet meer om.. de zinzi vind ik stijlvoller.. Ooh en heb ook nog een bedelarm van spinning (waar ze ook ringen van hebben), die is vooral heel fijntjes..
Ik heb een kinderbedelarmband van More (ik heb gigadunnepolsjes) is van lucardi, maar heb er ook zinzi-bedels aanhangen.. Ze hebben bij lucardi ook nepzilveren bedels, maar ik heb wel de echte. Zoiets.. Bekijk bijlage 146535
ik heb pandora! vind ze super en de kwaliteit ook goed! heb hem nu al 3 jaar, iedere dag om zit er mee in water chloor etc. en er is geen een bedel verkleurd! ben er helemaal blij mee! de eerste is vol en de tweede met naam Esmée is besteld!
Ik heb een ti Sento bedelarmband. http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSIomKJ85eHj_Mg0PRSDQN8Clag5bLwt-yCh6qd0nrurOvpee-yow bij mij hangen er: een dollar, een speentje, een kinderwagentje, een witte steen, een tasje en een parel aan
ik heb ook pandora...amore. erg leuk, je kan er van alles aan doen en je kunt de ring ook kopen waar je een bedel op kunt zetten en zo dus lekker kunt afwisselen. De echte pandora is wel duur maar je kunt ook andere goedkopere merken nemen (wel zilver). of charms??? die kun je aan je armband haken.
Bedankt alvast voor jullie reacties! Ik vind Zinzi wel mooi, Thomas Sabo ook... Swarowski ook wel erg apart en onriginee...Pandora wat minder maar dat komt misschien ook omdat ik het in mijn omgeving zoveel zie. AARRGGH... Meiden plaats gerust wat plaatjes hoor dan kan ik ff kijken ) Heb er namelijk totaal geen verstand van