Nu zijn Geer en Goor over de vloer in het ziekenhuis in Assen. Daar ben ik bevallen! Leuk ziekenhuis. Ga lekker kijken hoe de mannen (nou ja, meiden past beter) het hebben.
ik kijk het iedere week, vind het zo geweldig programma. Lig iedere week weer een uurtje krom van het lachen, heerlijk!
volgende week komen ze op een kinderdagverblijf, bij Ezzie van de september 2006 mama's ben zo benieuwd! ik vond het wel goed van ze wat ze deden en zeker toen dat bed langs kwam met die laken er over heen
ja ikke ook die heeft zo'n geweldige opmerkingen, alleen Geer heeft zo'n aanstekelijke lach, heerlijk!
Het was inderdaad weer genieten. Leuk ook om de opnames op de afdeling Verloskunde te zien. Daar heb ik ook gelegen en Jarissa heeft in het badje daar haar eerste bad gehad.
ik lag helemaal dubbel om hun uitspraak toen ze de pasgeboren baby de luier afdeden en de zwarte meconium zagen: " O, ik dacht dat het een lekkende pen was ofzo!"
Mijn lief heeft het opgenomen, omdat ik gisteravond niet thuis was. Nu zit ik te twijfelen... Zodadelijk vast kijken, of wachten tot hij weer thuis is van z'n werk. Hm... Moeilijk.
wij kijken het ook iedere week! geweldig! en ja die lach van Geer is zeker aanstekelijk die gezichten die ze trekken ook!
Vond het ook super grappig gister. Helemaal bij de aftiteling dat er stond dat geer en goor niet wisten dat het "lijk" een pop was. hahaha
Ik heb het gezien wat lief zeg. Wat waren ze serieus zeg op de kraam afdeling. Het ging nu kriebele zeiden ze. Hoe lang zou het duren Geer en Goor lijken mij wel leuke vaders. Dus Geer en Goor opzoek naar een draagmoeder