Een opel astra 1.6 op gas. Maar we zijn op zoek naar een grotere auto Hij stond al een paar keer op marktplaats en speurders maar helaas jessica
wij hebben een bmw. Prima en vooral mooie bak maar klein (compact) wij zijn aan het kijken naar een skoda ivm gezinsuitbreiding.
wij hebben sinds een week of 4 een toyota carolla hiervoor hadden we een renault clio maar mijn wagenbak paste er wel in hoor als je het in 1 keer goed deed met passen meten
wij hebben vlak voor we wisten dat we een tweeling krijgen een nieuwe opel corsa gekocht, ik kan er helaas geen afstand van doen want hij rijdt heeeeeerlijk!
Ik rijd zelf in een zwarte Seat Leon en mijn vriend heeft sinds kort een nieuwe VW Passat Stationmodel in de lease... (gewoon omdat ie die mooier vind... echt waar Groetjes Jelske
We reden (manlief zijn karretje en voor lange afstanden) Skoda Octavia Station, we rijden tijdelijk Renault Laguna Station en we hebben net een Opel Safira bestelt (mag ook wel met straks 4 kids op de achterbank ) En ik rij in een Alpha Romeo T-Spark 1.4 sport uitvoering... Maar ik zit eraan te denken om een MPV of een SUV voor mezelf te regelen...(mijn karretje voor de ritjes met relatief korte afstanden).. En natuurlijk mijn favourite tweewieler, zuinig in gebruik en laat me nooit staan; mijn opoe fiets...voor ritjes naar school, kleine boodschapjes in het winkelcentrum en even naar de stad... Groet Hilde Groet Hilde
Dit is mijn auto: Ik heb geen rijbewijs en dus ook geen auto. Niet nodig ook, ik woon en werk in Amsterdam, het OV brengt me overal waar ik zijn moet, en als het mooi weer is dan neem ik de fiets.