Wij hebben (ook) een Renault Clio, nieuwere type. Is groot genoeg voor ons (zijn niet zo groot! ) en straks als beebje er is, is er nog voldoende ruimte over.
Ik rij ook een clio... mijn mannnetje rijd een volvo nog iets, ik weet eigenlijk niet zo goed welk type... Gr
Hoi nou wat me opvalt is dat veel mensen meer dan 1 auto hebben hier! We hebben nu nog een Opel Meriva van 2005, maar me vent wilde een andere, dus.... Voor deze hadden we een BMW cabrio, maar die was te duur (toen we een huis kochten) en niet praktisch genoeg voor een gezin, dus.... Liefs Marjo
een peugeot 504 uit 1973 en een uit 1976. een peugeot 404 uit 1970. en een golf 2 G60 1990. hobby van mijn man.
Peugeot 106 voor mij en ford focus station voor mijn man. (ik heb zijn alfa 159 de deur uitgedaan omdat het kreng te duur was in bezine .....en hij neemt me dat nu nog heel erg kwalijk hahahaha. uiteindelijk is hij het er wel mee eens we besparen per jaar dik 4000 euro)
Wij hebben 2 auto's: Een Fiat Stilo uit 2002 en een Ford Fiesta uit 1996. We denken er alleen over om een grotere auto aan te schaffen als de kleine er eenmaal is. Je hebt dan soms zoveel spullen mee te nemen en dat gaat waarschijnlijk niet allemaal in de Stilo passen. We zijn dus aan het rondkijken en mijn voorkeur gaat uit naar een Peugot 307 station! Gr. Elma
Wij hebben een ford focus station. We hadden eerst een Peu 306 maar die was een beetje te klein voor kind en grote hond,