Ik heb mijn auto zelf gekocht, ik vind het persoonlijk onvoorstelbaar dat mensen lenen voor een auto. Dat zou ik zelf dus nooit doen. Maar daardoor kan ik dus niet een splinternieuwe auto vers van de pers kopen ... Vind het ook niet nodig overigens
Ik heb mijn auto zelf gekocht, bij het Peugeot Center in Berlijn. Mijn lief rijdt overigens wél auto, en hij heeft een Peugeot 307 SW van de zaak.
Ik geef gewoon even antwoord op een vraag en vraag me ondertussen even af waar mensen allemaal niewsgierig naar zijn
Hier ook twee auto's: Vorig jaar juli een nieuwe Mazda6 gekocht (nog niet voorbij zien komen hier geloof ik). Verder hebben we nog een Mazda121 uit 1998 voor de deur staan. Wellicht wordt die op termijn vervangen door de nieuwe Mazda2. Wij hebben onze auto's wel zelf gekocht en het zijn dus geen auto's van de zaak... Groetjes, Josien
Wij hebben een zwarte Seat Leon Topsport heerlijke auto. Kinderenwagen, boodschappen het past allemaal! Toppie! liefs, misspuma P.S. We hebben het zelf gekocht, tweedehands.
Mijn vriend heeft ook een clio, en ik heb een fiat seicento.Gekocht vlak voordat we wisten dat ik zwanger was. ik hoop maar dat het gaat passen met de kinderwagen.......... Lonneke
mijn auto is van mij , en als we af en toe in autos van de zaak rijden dan is dat in een , ford fiesta, mercedes vito, golf, volvo station, ford mondeo station of ford ka. en een auto van de bank, liever niet want tegende tijd dat je afbetaald hebt is je auto volgens mij geen stuiver meer waard.
Tot voor kort hadden wij 2 auto's, een renault clio en een renault twingo. Maar omdat we kunnen carpoolen en de kinderwagen moeizaam in de auto's pastte, hebben we allebei de auto's ingeruild en een renault megane stationwagen gekocht. Overigens ook geen nieuwe, hij is net 3 jaar oud en zelf gekocht.
ikzelf heb een renault twingo , mijn mannetje een peugeot 306 en we hebben samen een chevrolet caprice uit 1978 die we aan het restaureren zijn en niets is van de bank
Hier een rode vw polo (2000) en een vw jetta (2006) en ook gewoon zelf gekocht zonder de bank. Moest wel wennen na m'n vw golf 4 om in de jetta te rijden... is een stuk groter hahaha Foto van de jetta staat in m'n album.
Ik heb een toyota corolla van de baas... enne mn vriend heeft een peugeot 206 quicksilver, van ons zelf zeg maar... Allebei 2003
Wij rijden nu een Volvo S 40, Wij zijn bewust van 2 auto's naar 1 auto gegaan, mijn man heeft de auto van de zaak, en dan is het zonde dat er altijd 1 auto voor de deur staat, zelf heel hard voor gewerkt en gespaard