Wij hebben 1 auto (zelfbetaald): De klassieker TWINGO. Helemaal leuk vind ik 'm! Oja en manlief heeft tevens een motor (Kawasaki Ninja 750)..
Een Ford Mondeo 2.0ltr en een Dodge Pick up V8 (maar die staat even in de garage, daar wordt aan gewerkt)
We hadden eerst 3 auto's audi 80 van mijn man en ik een suzuki alto beiden begin jaren 90. En nog een bus van de zaak van mijn man. Nu de audi en suzuki ingeruild voor een volvo V40. Echt een super auto en handig straks met die kleine.
Wij hebben 1 auto en da's een zwarte Nissan Micra Maar wel geen gewonen hij is beetje opgezet en heeft een zwaardere motor. Er kan heel veel in en ben er best trots op. Liefs Winter
Wij hebben een Mitsubitshi Galant, het is al een oud beestje, maar ik vind 't een heerlijke auto, al staat -ie nu even bij de garage, want ja, bij oude beestjes gaat wel eens wat kapot. We hebben 'em al wel eens willen verkopen maar is toen niet gelukt. Nu is 't -ie niks meer waard eigenlijk, dus denk ik dat we 'em gewoon helemaal uitrijden tot er echt een andere moet komen, als 't -ie ten minste niet te duur wordt.