Hallo, Vlak voordat mijn zwangerschapsverlof in gaat heb ik een bruiloft, van mijn zwager. Ik zoek me suf op internet naar mooie avondjurken speciaal voor zwangere vrouwen, maar kan niet echt wat vinden. Heeft iemand suggesties?
Ik weet dat noppies avond jurken heeft met kerst Miss kun je contact met hun contact opnemen of een jurk iets te groot kopen helpt ook
bij Mia Nana! Daar heb ik mijn trouwjurk gekocht, en ze hebben er heel veel andere mooie sjieke jurken. Festliche Umstandsmode und Schwangerschaftskleider von mia nana
I know!! Ik heb er al een paar dingen gekocht. Niet het goedkoopste maar in combinatie met basisdingen lukt het me om zo dicht mogelijk bij m'n eigen stijl te komen
mia nana - Umstandsmode aus Berlin moooii maar zo duuuurr hoevaak ga ik een bruiloft meemaken tijdens mijn zwangerschap?? Maar goed... wel erg mooi!
sommige bruidswinkels hebben naast trouwjurken voor vrouwen die zwanger zijn ook een collectie avondjurken......misschien kun je dat ook nog proberen. Geen idee alleen hoe de prijzen daar liggen.....
Ik had een mooie jurk van mamalicious op de kop getikt. Wehkamp heeft er o.a. mooie en heel betaalbaar. Die van mij gebruikt als 'trouwjurk'.