wat hebben jullie voor het douche raam ?

Discussie in 'De lounge' gestart door engeltje87, 26 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje87

engeltje87 Niet meer actief

Wij hebben de badkamer aan de voorkant van ons huis met 2 ramen . nu wil ik dus iets voor het raam maar weet niet goed wat ?

oja en het moet dus ook niet doorschijnend zijn .. ben een beetje inspiratie nodig ;)

bedoel geen bloempotten ofzo hoor :) maar gordijn achtig ding ...weet het even niet beter te omschrijven

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Hier niks. Misschien een leuk nepplantje?

Sommige mensen hebben massa's verzorgings- en schoonmaakproducten voor de doucheraam staan, vind ik er eerlijk gezegd niet uitzien

Ik kijk altijd als ik buiten ben omhoog naar de doucheramen van mensen en dat valt me altijd op

3. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    iets van lamellen of luxaflex?

4. Charmed72

Charmed72 Fanatiek lid

8 mrt 2009
    1.360
    279
    83
    Vrouw
    Zandstraalfolie? Daarmee krijg je wel licht door maar heb je geen inkijk.

5. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Wij hebben een vrij groot raam in de badkamer, waar je zeker wat voor moet doen, anders sta je met je blote kont te kijk....
    Wij hebben witte plichégordijnen (van de Praxis geloof ik). Die kun je altijd dicht houden en laat voldoende licht door overdag.
    Mijn schoonouders hebben er een raam met matglas in laten zetten, hetzelfde effect kun je denk ik ook creëren met plakfolie (dit hebben wij op onze bovenste keukenraam, want we konden geen rolgordijn vinden, die langer dan 2 meter was. Nu hebben we het bovenste raam, beplakt met folie en voor het het onderste grote raam hangt een rolgordijn.

6. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

wij hebben bij de gamma rolgordijntje gekocht die speciaal voor vochtige ruimtes is.
    en plakfolie op het raam.
    wij hebben een hoog raam en hebben tot boven ons zichtveld plakfolie gedaan, zodat we geen inkijk hebben, maar we wel overdag het rolgordijntje open kunnen hebben.

7. engeltje87

Kijk dat vind ik erg mooi zn pliche maar als je dan savonds in de douche bent en je heb de lamp aan ?

8. engeltje87

@ Daantje22 :bedoel geen bloempotten ofzo hoor :)

9. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik zou een rolgordijntje ervoor doen die geschikt is voor de badkamer. en dan kan je evt nog een varen oid in de vensterbank zetten.
    En anders heb je een heleboel soorten plakfolie voor op het raam.

10. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Wij hebben raamfolie op het raam wat wel licht doorlaat maar waar je niets dan vage contouren doorheen ziet van buitenaf. Ideaal!

11. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Wij hebben er lamellen voor hangen....overdag doe ik ze gewoon open, en savonds dicht :D

12. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Bij ons zie je niets......daar was ik inderdaad ook bang voor, maar we hebben het gecontroleerd :D

13. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik zou plakfolie doen wij hebben flessen shampo enzo staan maar ons raam is op 1,80 hoogte en is maar 30cm hoog in ons volgende huis hebben we geen raam dus dat is nog makkelijker

14. citta

citta Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.023
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    rotterdam
    ik heb zwart plastic op het raam geplakt dus aan de buitenkant zie je zwarte raam

15. Maia

Maia Niet meer actief

wij hebben plakfolie. Geeft alleen maar licht door en verder zie je niks.

16. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik heb met plaatsen van de ramen er een melkachtig glas in laten zetten.. maar savonds met lamp aan kan je dus nog contouren etc zien... baal er best van.

badkamer moet nog verbouwd worden verder... dus niet zoveel zin om er verder geld aan uit te geven... heb nu een vrolijk douchegordijn in bad hangen.. en zon zelfde gordijn voor het raam gehangen ... heel apart :)

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Onze badkamer zit helaas inpandig, dus geen raam.

18. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ik heb zwarte rolgordijntjes

19. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij hebben er jaloezieën voor hangen.

20. Bri

Bri Niet meer actief

Wij hebben een witte duette van luxaflex; dit is volkomen ondoorzichtig, ook als het buiten donker is en je binnen het licht aan hebt.
    Je kunt 'm ook vanaf boven laten zakken. Was voor ons handig: wij hebben een raam van bijna 2 bij 2 meter, dus de onderkant willen we altijd helemaal dicht hebben, maar wel fijn om over de bovenkant heen te kunnen kijken.

Deel Deze Pagina