Dames, ik heb de update ios 9 uitgevoerd op mijn iphone 6. Geen problemen mee, enkel dat hij nu een foutmelding geeft bij het zoeken naar een nieuwe update. Ik las dat ios9.01 uit was. Ik kan hem niet verbinden aan itunes omdat ik geen computer of laptop heb. Weet er iemand wat ik kan doen?
Misschien even je wifi aanzetten. Maar 9.1 mis je niks aan hoor. Dat werkt net zo verrot als de update ervoor
Het is idd voor het eerst dat ik zo'n verrote update meemaak. Wat een ergernis! 😠 On topic: stopcontact gebruiken, wifi aanzetten en eventueel een harde reset doen.
Even uitkijken met de update als je geen onbeperkt 4g hebt Nieuwe iphone-instelling trekt databundel onopgemerkt leeg112Vandaag.nl | 112Vandaag.nl
Geen harde reset doen hoor! Dan reset je je hele telefoon! Gewoon die beide knopjes tegelijk indrukken ( bij iphone 5 knopje bovenop en home button ) totdat de telefoon uit is en het appeltje weer in beeld komt, dan loslaten en niet verder updaten
Nee dat is als je een 'restore' doet. 😉 Idd wat Strandbal zegt home knop en knop aan zijkant tegelijkertijd indrukken is een hard reset en doet vaak wonderen. Maar dat soort updates moet je over wifi doen sowieso.
T is maar goed dat je dit gepost hebt. Had de updat nog niet grdraaid omdat ik eerst wat bestanden wil veiligstellen, maar dit is wel 1 punt om na de update in de gaten te houden. Dank je
Ik heb pas een iPhone en heb deze update ook nog niet gedaan. Maar is dat perse noodzaak om te doen? Wat gebeurt er wel of juist niet?
niet updaten, de wifi werkt dan bij 80% van de mensen niet meer. Zit een enorme bug in. Daarom kan ie waarschijnlijk ook geen updates vinden?