Inbreken in eigen huis

Discussie in 'De lounge' gestart door Stephanie20, 31 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Het is waarschijnlijk al bijna iedereen eens overkomen...inbreken in je eigen huis.

Manlief mocht zich daarjuist door het wc-venster naar binnen murmelen.
    Met onze sleutels is ook iets raars aan de hand. Wanneer mijn sleutel op de deur zit en je hem dichttrekt kan ik met mijn man zijn sleutel nog binnen geraken. Omgekeerd lukt het niet...hebben we zojuist gemerkt!

Ik ben benieuwd hoe creatief je al hebt moeten zijn om binnen te geraken?

2. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Met een haak door de brievenbus heen is ons al meer dan eens overkomen

3. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Ik heb t zelf gelukkig nog nooit meegemaakt, maar mijn vader heeft ooit ook wel wat moois meegemaakt.

Hij had geen sleutel bij zich en mijn moeder was weg, op dat moment waren ze aan het schilderen bij hun huis dus stond er een steiger om hun huis. Mijn vader is daar op geklommen en via het slaapkamerraam naar binnen gegaan. Toen hij net beneden was ging de bel en stond er politie voor de deur, de overburen dachten dat ie een inbreker was. Whahaaa.. Ik lag dubbel!

4. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Mijn dochter over het tuinhek van de buren laten klimmen omdat ik de sleutel op de deur had laten staan aan de voorkant :(

5. Smnee

Smnee Niet meer actief

Hihi, ik heb me eens buitengesloten, deur dicht getrokken en zelf naar buiten. (Zonder jas enzo ...)
    Die sleutels altijd;) heb ze ook regelmatig nog aan de buitenkant van de deur zitten hahaha

6. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.600
    1.053
    113
    Hier
    Ik heb mezelf eens buiten gesloten toen ik me vriend net kende en Het was ook nog eens zijn woning. Ik had heel veel haast omdat ik een sollicitatiegesprek had. En een bus moest halen. Ik heb toen bij zijn buurman aangebeld en die is via de achterkant naar binnen gegaan. Hij was echt supersnel binnen! Ik had alleen geen idee hoe die dat Had gedaan. Me vriend was toen niet zo blij dat ik de buurman had laten inbreken, maar er was ook geen schade.

7. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.154
    3.034
    113
    Nederland
    Haha gelukkig dat je er nog in kon!
    Wij hadden toen onze dochter een maand of 2 was besloten boodschappen te doen. Normaal neem ik altijd mijn handtas mee, maar ach vriend had sleutels dus scheelde weer sjouwen. Luiertas ook laten staan want we zouden toch zo terug zijn. Ik vraag altijd: heb je je tel, portomonnee en sleutels? Jup, konden dus gaan. Trek de deur dicht... heeft die sukkel zijn sleutels binnen laten liggen!:$

Er is niemand met onze reserve sleutels dus daar zit je dan, met een baby midden un de zomer in een flat van 3 hoog:x

naar mijn schoonouders toe, gauw voeding gekocht, er stond nog een fles, en vriendlief zocht het maar uit.

Hebben ze een hoogwerker van een vriend zijn werk geregeld en zo naar binnen gegaan. Wat een geluk dat onze balkondeur nooit op slot zit hahah:p

8. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Toen ik zwanger was heb ik zeker 5 x de deur dichtgetrokken zonder sleutels, vriend is slotenmaker geweest dus die maakt de deur binnen 5 minuten open met een stuk plastic van een cola fles werkt perfect! Alleen moest hij wel steeds vanuit z'n werk komen haha

9. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Zo heb ik manlief vanmorgen een hartverzakking bezorgt!!!

Hij was buiten om 7 uur ofzo en ik lag nog in bed, de reserve sleutel ligt normaal buiten verstopt maar was ik vergeten buiten te leggen naar de vakantie.

Ik word wakker van gerommel aan de brieven bus.... Hij was aanbeet inbreken met een kledinghanger, ik naar beneden en pak zijn had die door de brievenbus stak whahaha ik hoor heb schrikken buiten!

Nou je kon mij bij elkaar vegen!

10. knap

knap Niet meer actief

Als het voor zou komen kan makkelijk dan heb ik 3 mensen met de reserve sleutel. Mijn moeder vader en mijn zoon.

Dus tja dan gewoon de deur open maken met hun sleutel.

11. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Dit moesten mijn zus, broer en ik vroeger altijd doen haha.. Toen hebben mijn ouders maar een gewone deurkruk aan de buitenkant geplaatst.

Ik heb 1x gehad dat mijn vriend de sleutel aan de binnenkant van de achterdeur had laten zitten, dan kan je dus ook niet naar binnen. De buurman had mijn voordeursleutel en was niet thuis (buurman was bezig met onze wc en kon zo doorgaan als wij er niet waren). Toen ik mijn buurman aan het bellen was om te vragen hoe laat hij thuis zou komen, probeerde ik de deur en was hij dus niet op slot :(.

En ik ben 1 keer door dochter buitengesloten toen ze 2 was. Ze had de haak op de keukendeur gedaan. Schoonvader gebeld of hij mij kon bevrijden, en op het moment dat hij er bijna is, haalde dochter de haak er weer af haha. Schoonvader dus voor niks gekomen.

12. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    student: bedrijfs administratie
    Almere
    Ik moest een keer de voordeur intrappen

13. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Jaaa! Ik kwam uit school, had altijd alleen een sleutel van de achterdeur bij me, want de voordeur kreeg ik nooit open (heel sneu :)).. En ik weet niet meer wat het was, OF de sleutel zat er van binnen nog in, OF de deur zat op de haak, maar kon er dus niet in.. Zus was thuis, maar zat toen op zolder en haar muziek-zo-hard-mogelijk-fase (die ik overigens een paar jaar later ook had ;)), dus ik heb twee uur in de achtertuin en in de regen buiten gezeten.. Heb m'n boek voor het boekverslag maar uitgelezen. ;)

14. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Ik lees al die verhalen en schrik ervan hoe makkelijk het blijkbaar is om in jullie huis te komen! Als ik mijn sleutel vergeet of kwijt ben (komt helaas nog wel eens voor) moet ik echt een reserve gaan halen. Mijn achterburen en schoonouders hebben deze en zijn gelukkig altijd wel thuis (pensioen) Anders kom ik dus echt mn huis niet in...

15. andreams

andreams Bekend lid

19 feb 2010
    895
    127
    43
    Zaandijk
    Dit is mijn zusje twee maanden geleden toen we onszelf hadden buitengesloten :D Godzijdank dat ik het raampje van de slaapkamer van onze zoon op een kiertje had laten staan. M'n zusje, die op bezoek was, was de enige die deze halsbrekende stunt uit durfde te voeren...

16. Avsuma

Avsuma Niet meer actief

Toen mijn schoonzus moest bevallen van de tweede, waren ze in alle haast de sleutels binnen vergeten. Eerst maar naar het ziekenhuis om te gaan bevallen. Toen mijn neefje was geboren en ze naar huis konden, is mijn broer maar eerst gegaan en heeft hij, na alles geprobeerd te hebben, een ruit naast de voordeur ingeslagen. De buren vonden het hilarisch en hebben staan filmen en foto's gemaakt. Mijn broer vindt het nog steeds niet grappig... ;)

17. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Oh, ja, wat een gezeur is dat. Meestal hebben de buren ook een sleutel van ons. Heb ook al eerder gehad dat de buurman zich had buitengesloten en die was blij dat wij nog een sleutel hadden.
    En de buurvrouw had sleutels aan de binnenkant van de deur zitten en was in de tuin bezig, komt haar zoontje buiten en slaat opeens de deur dicht. We konden hem niet met de sleutel open krijgen en de achterdeur zat ook op slot. Toen hebben we volgens mij met een haak of weet ik wat door de brievenbus zitten rommelen tot we die sleutelbos er uit konden trekken.
    Vroeger kwam ik regelmatig het huis binnen door een badmintonracket door de brievenbus te steken en dan zo van binnen de deurklink naar beneden te doen.
    We hebben ook eens in onze eigen auto ingebroken met een omgebogen ijzeren kleerhanger.

18. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Tip die echt werkt, als je sleutelbos aan de binnenkant er nog in zit moet je met je sleutel aan de andere kant er net zolang in en uit het slot gaan tot die er vanzelf uit valt.. Iedere keer als je je sleutel er in en eruit doet ontstaat er een druk waardoor de sleutel een tikje de goede kant op draait. Tot die dus kaarsrecht staat en eruit valt!

Had niet verwacht dat het echt zou werken maar we hebben het hier ook meegemaakt en het werkt echt. Wel tien minuten bezig geweest maar het resultaat was goed!

19. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Hhahah, wat een verhalen!

Zelf is me dat dus echt nog nooit gebeurd!! :p
    Ben volgens mij echt controlfreak met sleutels ofzo.

Liefs,

20. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooit bij mijn ouders via de schoorsteen naar boven geklommen en door een dakraam gewurmd :D

Deel Deze Pagina