Wat hebben jullie voor kinderkamer?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sjarrel, 2 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    fleur1 ben vandaag bij babysuperstore geweest in sliedrecht en daar heb ik wat dingetjes gezien van baby disney. misschien hebben ze het oiok in een ander filiaal. suc6

2. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
  3. jacky

jacky Actief lid

17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    ik heb een thema beer in mijn kamertje ,zie fotos in mijn album,ik vind hem erg leuk geworden.
    groetjes jacky

4. Nikki

Nikki Lid

28 nov 2005
    79
    0
    0
    Fotograaf
    Spijkenisse
    Fleur1 ik ben zelf op zoek naar Pooh Classic artikelen (ook bijna niet aan te komen) maar was net op www.jerma.nl en zag toevallig baby disney artikelen misschien zit daar wat voor je bij.

groetjes Nikki

5. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    he grappig om te horen. Als wij niet op tijd een ander huisje kunnen vinden slaapt ie ook bij ons op de kamer. Wij hebben ook maar twee kamers... het zal dan flink passen en meten worden maar ach, met enige creativiteit kom je ook een eind!

6. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Wij hebben de kamer nog niet af, maar wel al het behang uitgezocht (zie album). Dit behang gaan we combineren met een knaloranje muur en een witte muur. Daarbij wat oranje accessoires en klaar! De kleur van de meubeltjes van het kamertje zijn licht, berken.

Gr. Lieverd

7. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Onze kinderkamer is 1 muur knalblauw (aqua), de muur er tegenover is limegroen (maar net ff iets feller) en de beide zijmuren zijn wit. De vloer is ahorn laminaat en de meubeltjes allemaal whitewash. Verder hebben we niet echt een thema maar natuurlijk zijn er wel een paar Winnie the Pooh dingetjes bij... :oops:

Ik zal wel eens ff kijken of het me lukt fotootjes in mn album te zetten.

Groetjes!

8. Mirjanne

Mirjanne Bekend lid

2 jan 2006
    554
    1
    18
    Ons kamertje heeft een beetje het thema 'Snoopy' .. één wandje heeft een snoopy behangetje, de andere wandjes hebben een fris kleurtje groen (ergens tussen lime en appeltjesgroen in).. Accessoires krijg ik voor een groot deel van mijn ouders, die gaan we bij Anel bestellen, die hebben een 'Snoopy Lime' lijn (dekbedjes, doosjes, aankleedkussen enz)..

De meubeltjes zijn whitewash, beetje klassiek model
    Gisteren is het vloertje gelegd, vandaag kunnen we de meubeltjes gaan neerzetten.. :) En dan begint de rest van de aankleding

9. Hoi,

Prachtig kamertje heb je!!
    precies mijn smaak
    Ik had een vraagje

Dat beertjesbeddengoed daar heb je een hele serie van van bad tot, kammetje,haarborstel tot beddengoed. Heb het bij babytrein.nl gezien was er helemaal weg van.
    Is het een dure serie?? want de prijzen staan niet op internet

Groetjes sabrina

10. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ons theam is ook snoopy de loijn lime groen. ik heb heel veel dingetjes laten borduren zoals dekntjes, lakentjes, spoegdoekjes, slabbe, badcape en aankleedkussen hoezen. de meubeltjes zijn wit zodra het kamertje af is zet ik een foto in mijn album.

@mirjanne ik ben benieuwd hoe jou kamertje er uit ziet klinkt ook heel leuk (zelfde thema)

11. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    Wij hadden niet echt een thema, maar we houden beide van winnie the pooh en dat is wel te zien aan ons babykamer :)

Het behang is ook de classic style, was heel moeilijk om aan te komen, maar gelukkig heb ik het.

En ik hou heel veel van de kleuren oranje en appeltjesgroen, zoals je ziet hihi

Er staan een aantal plaatjes van de kamer in mijn album.

Gr. Patricia ;)

12. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    we hebben het kamertje veranderd is niet meer de witte meubeltjes we hebben vandaag een kamertje gekocht. wit met ahorn.

@patricia240477 we hebben dezelfde meubeltjes toevallig vandaag gekocht.

13. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    wij hebben een nijntjes kamer met de kleuren zacht grijs en geel, en een koof en ombouw voor de radiator in nijntje, er zijn veel dingen te koop in die kleur lijn. de meubeltjes zijn ahorn kleurig en de wieg is een soort hangmat van canvas.

14. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse

Joh dat is toevallig en heb je ook gratis dingen bij gekregen, zoals een beer het matrasje e.d.?

Goeie kwaliteit en het staat heel mooi, die lades zijn echt handig van de commode je kan er veel in kwijt.

Succes ermee!

Gr. Patricia ;)

15. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @patricia ja we hebben hem gekocht bij baby super store en kregen er ook idd een beer en een boek bij en een babyfoon en kortingsbonnen. grappig he. jij ook suc6 ermee he.

16. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Wij hebben een strandkamertje.
    Heel erg leuk en het kan voor een jongen en meisje.
    Ben er zeer blij mee!!

17. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Wij hebben geen thema, maar gewoon met kleurtjes gewerkt.

De meubeltjes zijn gebroken wit, de muren zacht geel. Daarnaast hebben we veel gebruik gemaakt van blauw, lime-groen en een aantal oranje assecoires.

Ik ben vanmorgen twee(!) uur bezig geweest om foto's in mijn album te plaatsen. Ik ben echt super-super-supertrots op mezelf dat dit mij uiteindelijk als a-techneut zonder hulp is gelukt.
    Ik zou zeggen: neem maar even een kijkje...

18. Jansen

Jansen Bekend lid

6 nov 2005
    588
    0
    0
    Wij hebben geen themakamer maar gewoon een gezellige baby/kinderkamer. Wij zijn beiden niet zo'n fan van al die Disney spullen etc.
    Het enige wat er bij ons in komt is Nijntje, maar...met mate :)

19. ilonas

ilonas Lid

24 nov 2005
    90
    0
    0
    medewerker sociowoning
    Wij hebben geen thema. We houden niet echt van felle kleurtjes en beertjes/poppetjes. (gelukkig ieder een eigen smaak).
    Wij hebben gekozen voor een kamertje in de trend van de seasons-tijdschriften.

Groetjes Ilona

20. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    mwahahaha wij hebben het thema beton! hahahaha nee geintje onze kamer is nog helemaal niks! we hebben een nieuwbouw huis dus het is nog helemaal kaal!

Maar wel leuk hier ideeën op t edoen!
    ik vind zelf appeltjesgroen erg leuk maar me vriend wil dat niet want dat hebben we eigenlijk ook al beneden!
    dus alle ideeën zijn welkom!

Deel Deze Pagina