Jazeker, nu weten we zeker dat de tandjes eraan komen want zijn tandvlees is rood gezwollen en gebobbeld. Maar nu vraag ik me af of het dan nog lang duurt voordat de tand daadwerkelijk door is?
Het kan helaas nog wel weken duren..hoeft niet. Eerste twee heeft zo'n drie weken geduurd. Nummer 3 en 4 heeft hij nu al 7 weken last van. Bobbels worden steeds dikker, maar nog niet door. Zijn het witte bobbels?
Hier kwijlde ze vanaf een maand of 4, en afgelopen week pas haar eerste tandje door XD En geen idee wanneer, want ze was helemaal niet hangerig de laatste tijd. Ik dacht ik voel weer eens en toen voelde ik ineens karteltjes! ^^ Dus ja.. En geen bobbels hier ook hoor. Vooral veel kwijlen en soms mochten we er echt ook niet aankomen.
Dat kan heel lang duren. Kleine meid hier is ook al weer een poos bezig met haar vierde tandje. Maar het kan ook ineens heel snel gaan hoor
Nou nu toch iets geks meegemaakt! Mijn vriend en ik zagen alle 2 dat zijn tandvlees rood en dik was en dat er een witte bobbel zichtbaar was. Ik gaf hem vcm chamident (ofzoiets) en zijn fles. Daarna dacht ik, ik kijk nog eens..... Niets meer te zien Alles zag er weer normaal uit.
Hier duurde het met alle 4 de tandjes een week of 2 voordat het eerste puntje doorkwam na het zien van de rode bobbels.