Wat hebben jullie voor speelgoed in de auto?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door aardbei1707, 16 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje1982

suusje1982 Actief lid

7 aug 2013
    363
    0
    0
    Hier is het ook vaak slapen in de auto, dus dat scheelt ook wel.

2. Deliana

Deliana Niet meer actief

Hier ook niets....

Maar we zitten ook eigenlijk nooit uren in de auto. Meestal zingen we liedjes, gaat de radio hard aan, staat er een kinder CD op, gaan dieren zoeken, kijken of er een trein aankomt, of dochter stekt zoals gewoonlijk 55 vragen per minuut..... :D

3. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    niets, ze vermaken elkaar of staren doelloos naar buiten. Nooit over nagedacht eigenlijk.

Helaas slapen ze beide niet in de auto...

Met de oudste heb ik wel eens discussies over welke muziek er op moet. Ze houdt van bekende top40 nr's die mij mn neus uitkomen zoals robby williams met Candy ofzo... dan wil ik de radio omzetten naar een andere zender en hoor ik vanuit de achterbank: NEEEE MAMMA IK WIL DIEEEE

en dan volgt er een klein jongens stemmetje erachter aan die zn zus nazegt: JAA DIEEE MAMMA DIEEEEEE

en ja dan heb ik geen keus... ben snel overgehaald :D

4. Yanna

Yanna Actief lid

7 aug 2013
    295
    6
    18
    Geen speelgoed maar wel een spiegel. (Bricca autospiegel)
    Hij heeft heeft dan echt lol met zichzelf, gekke bekken trekken ;)
    Die autospiegels zijn wel van speciaal veiligheidsglas voor het geval dat je een ongeluk krijgt.

5. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.246
    682
    113
    Oh dat is een idee inderdaad! Zo'n spiegel hadden wij ook toen we de maxi cosi nog gebruikte! Ga ik dus ook uit proberen:)

6. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.246
    682
    113
  7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'baby en dreumes'

8. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    een raam om naar buiten te kijken

9. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Allebei een knuffel. Schoenen en sokken vinden ze ook leuk en verder slapen ze vaak.

10. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Daarom dus niets, kan het ook niet op de grond vallen of uit het raam gedeponeerd worden :D Overigens hebben wij wel zo'n DVD spelertje maar die zit zelden in de auto..

11. suusje1982

suusje1982 Actief lid

7 aug 2013
    363
    0
    0
    Haha wij kunnen inmiddels alle K3 cd's dromen, heb laatst een cd gebrand met kinderen voor kinderen nummers. Een keer wat anders!

12. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Niks. Vaak wel haar tutdoekje in de hand vanuit huis

13. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.147
    8.880
    113
    Als ik er aan denk hang ik de speen of het speelgoed van de jongste aan een koord. Maar meestal heeft de jongste alleen haar speen en soms (als we verder moeten rijden en we ook graag willen dat ze even slaapt) een knuffel en die houdt ze meestal wel bij zich.

De oudste wisselt. In principe niets, maar soms neemt ze zelf iets mee. Dan mag ze er ook zelf voor zorgen dat het niet valt. Als ik rijd, raap ik niets op, als mijn man rijdt, dan wil ik een beperkt aantal keren (1-2) het oprapen en terug geven en daarna heeft ze pech.

14. Enfermera

Enfermera Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.354
    0
    0
    Ik geef ook gewoon dingen waar ze in huis mee speelt.. plastic badboekjes, stoffen boekjes, knuffels, weet ik het. Ze gooit het, als ze het zat is, toch allemaal op de grond, dat is niet anders hihi. :D

15. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Niks. Genoeg te kijken en anders een cd-tje op.

Ik wil geen losse dingen in de auto hebben sowieso. Vind ik erg eng bij een evt. aanrijding. Een wc-rol (wat ze vroeger vaak hadden op de hoedenplank) kan al dodelijk zijn als je zo'n ding op je hoofd krijgt tijdens een aanrijding.

16. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Wij rijden vaak minimaal anderhalf uur. Tot nu toe zonder speelgoed. Gaat prima. Ze zingt, kletst en slaapt.

Deel Deze Pagina