Haha, jij hebt m dus ook daar gezien! Ik heb wel een account maar log eigenlijk nooit in, ben ook meer een meelezer daar.
Ik vind het best een kansloos forum. Iemand opend een topic en is gelijk een troll Lach me soms helemaal suf daar
Samenwonen na een lange en ongelukkige relatie met mijn ex...had nooit verwacht toch nog de ware tegen het lijf te lopen,en die man ook nog leren te vertrouwen! Mijn motorrijbewijs halen,dit was mijn droom....net zoals mijn neuscorrectie,nooit verwacht dat ik het aandurfde! En als laatste de geboorte van onze zoon,met mijn ex was nooit sprake van kinderen,dus had er nooit meer op gehoopt,en zie nu,onze kleine man is vrijdag 18 maanden oud,en ik ben gelukkiger dan ooit!!
Ik heb een bloedfobie, ik kan er redelijk tegen als het van mezelf is. Maar van bloed van een ander kan ik zo flauw vallen. Ik wil daar nog steeds van af! Sinds 3 jaar ben ik bloeddonor, maar het helpt nog niet echt. Ik ben in ieder geval blij dat ik het durf en dat bloed geven echt wel zin heeft!!