en jammer van de taart. Maar hun fooddeel mag misschien wel open blijven. Dat mag de slijter immers ook.
Niks. Echt waar, ik kan er nog steeds niet bij dat zoveel mensen het nog steeds niet snappen. Nu sluiten ze alles meteen per vanavond om een run op winkels te voorkomen, maar omdat alles weer uitlekt komt die run er vanmiddag alsnog. Door dit soort idioterie zitten we dus vanaf morgen in een lockdown Daarbij moest ik werken (netjes thuis), dus had ik helemaal geen tijd om te gaan winkelen. Of ja, ik heb wel iets gedaan: ik heb de kapper gebeld om onze afspraken die gepland stonden op 8 januari (plannen na een knipbeurt altijd meteen een nieuwe afspraak voor over 6 weken) te verzetten naar 22 januari. Dan zijn we dan weer de eersten
Hier trouwens ook gewoon gewerkt. De hele binnenstad stond hier vast, echt niet normaal hoe druk het overal was.
Dat ga ik ook maar doen. Kapper verzetten voor meteen na 19-1. Gisteren waren ze dicht anders had ik dat meteen al gedaan.
Ik heb helemaal niks extra's gedaan. Alle kerstkadootjes had ik al weken in huis. Ik hoef alleen nog maar de kerstboodschappen te doen, maar die doe ik volgende week verspreid over meerdere dagen, zodat ik niet te lang in de supermarkt aanwezig hoef te zijn.
Jammer hè, nee ik doe het niet. Ik wilde juist ook even met haar lekker kunnen eten, zittend op een stoel aan een tafel, dat is toch anders dan de Mac (of iets anders afhaal) in de auto of in de hotelkamer. Maar we plannen het gewoon (weer) een andere keer.
Lang leve het online bestellen. Al zal het wel wat later aankomen dan we gewend zijn, want de druk op de bezorgbedrijven is nu natuurlijk gigantisch. Maar een dagje langer wachten vind ik ook geen probleem
Zie nu dit staan op Ad: https://www.ad.nl/koken-en-eten/hema-blijft-open-voor-rookworst-taart-en-babyspullen~a83c631c/ Heb je je taart nog kunnen halen?
Haha ja ik kreeg een mail dat het gewoon op te halen. Ondertussen had ik gisteravond 1 gebakken en nu hebben we 3 taarten met 4 personen. Probeer het in te vriezen haha.
Ik heb nog even snel een kerstboom gehaald (had ik nog niet) en een kerstoutfitje voor dochter. Het kerstfeest zou eigenlijk donderdag op school zijn maar het is vervroegd naar vandaag en ze hebben het kleiner aangepakt.
Helemaal niets. Ik ben juist bewust niet naar de winkels gegaan. Kan/kon niet iets bedenken wat nou zo belangrijk zou zijn om tussen al die mensen te wurmen.
Ik hoorde het van schoonouders: zij moesten voor een medisch noodzakelijke afspraak richting het centrum van de stad waar ze wonen. Normaal geloof ik ongeveer 15 minuten rijden, gistermiddag hebben ze er 55 minuten over gedaan omdat het helemaal vast stond