boodschapjes gedaan, huishouden, gekookt en voor Irem een voorraadje hapjes gemaakt om in te vriezen. Heb 2 uur in de keuken gestaan, maar dan heb je ook wat
Vanmorge stofgezogen, gedweild, afgestoft.. Eten klaar gemaakt voor vanavond.. boodschappen gedaan, voor Esmee en mij een nieuwe winterjas gehaald.. Esmee in bad gedaan.. Druk dagje..
Aan de babykamer gewerkt! zoooo leuk Voor de rest het huis gedaan, met onze zoon gespeeld enz, gekookt.
Alles afstoffen, stofzuigen, wasjes gedraaid, op visite geweest, met Vigo gespeeld, gegeten en nu flexen! Wat een dag....
Vanmorgen van 9 tot 17.30 gewerkt, om 18:00 thuis voor een bak koffie, toen snel wezen boodschappen, vriend staat nu te koken dus even rust, en vanavond was opvouwen, strijken, bed verschonen, en de kerstbomen eindelijk eens de deus uit gooien Maar morgen ook lekker vrij.
Ja erg hé? En ik erger mij elke keer weer als ik die krengen zie, maar ja. Ik ben vaak blij als ik eens zit. Aan de andere kant, ze zijn wel gezellig. Nog maar 11 maand en 3 dagen, kan wel hé ze staan laten ?
Het huis gepoetst,kinderen verzorgd en naar de stad gegaan en net eten gekookt en weer kinderen verzorgd en dan zo naar de kienzaal potje kienen ,en dan de hond uitlaten en de kleine een fles en naar bed
al een paar dagen hoofdpijn en het idee/gevoel dat ik ongi moetworden, maar het komt maar niet. Nooit geweten dat ik zo graag ongesteld zou willen worden. En nu belde een vriendin me vandaag op (woont niet in de buurt) dat ze 11 weken zwanger is..... Ben erg blij voor haar hoor, maar wil ook zo graag..... (zijn tegelijk gestopt met de pil ach heb me vanmiddag maar ff met een leuke film op de bank genesteld, kopje thee en een lekker koekje erbij en toen was de wereld alweer een stuk leuker (oceans 13 met george..... )
je kan ook een vaatwastablet onderin gooien,beetje kokend water erbij, goed laten intrekken, borstel erdoor en schoon is je toilet weer!
Om 8 uur opgestaan, ontbeten met mijn oudste, geknuffeld met mijn jongste. Zo ga ik een fruithap maken en zijn potje voor vanavond koken. En ik ga vanavond naar Oasis in de HMH!