Om 7.00 opgestaan de kids aangekleed en eten gegeven,de oudste naar de creche gebracht en ga daalijk douchen,en dan komt er nog kraamvisite. Hia mamav esmee.......veel plezier,klinkt gezellig Hai Winnie...........Ik begrijp het helemaal meid,ik heb dat toen der tijd ook gehad met mijn vriendinnen,je bent wle blij maar het voelt zo dubbel. Ik hoop dat je snel ongi word,want ik las dat je het al vanaf nov niet meer hebt gehad? Hai Gimena........Ja nu vandaag nog wat strijken en dan is het weer af voor 2 dagen hhahahah
Vanochtend om 7 uur opgestaan, kleine man gedaan en mijzelf natuurlijk, alles voor de grote man klaargezet, kwart voor 9 werd kleine man opgehaald voor school. Daarna even naar de stad wat gehaald voor de babykamer. Paard buiten gezet, koeien omgejaagd (woon op de boerderij vandaar). Frisje met een koekje gedaan. En ik ga zo weer verder met de babykamer.
Van 6 tot 9 wakker gelegen en constant richting wieg om Yelena haar speen terug te geven. Half 10 eruit met een verrot hoofd en ontbijten, Yelena de fles geven en richting huisarts. Daarna boodschappen doen. Nu ff chillen en zo een boterham eten, Yelena weer de fles geven en even spelen. Dan bio en stageplannen uitprinten voor de band en samen met een demo de deur uit doen. Boven even drummen om warm te draaien voor vanavond. Ondertussen de wc schoonmaken en de was opvouwen. Eten koken en snel eten, vriend om half 7 thuis en ik moet de deur uit en half 8 in de oefenruimte zijn. Van half 8 tot half 12 repeteren met de band, naar huis en lekker maffen.
Me ingeschreven bij UWV en CWI ... Opgeruimd, papieren in de map gedaan .. gedanst met kyano op K3 muziek .. .. en nu ben ik heerlijk ff een kopje thee aan het zetten en dan ga ik ff een half uurtje tv kijken, en als die kleine zo slaapt ga ik ff lekker op de zonnenbank heeeeeeeerlijk
vanochtend met sophie naar het zkh geweest, ze heeft sinds de geboorte een moedervlek op dr arm. een aangezien kwaadaardige moedervlekken in de fam zitten, word deze as maandag weggehaald.
lekker tot half 10 uitgeslapen, vriend zat beneden te werken. twee senseotjes gehad, gedouched, aangekleed en opgemaakt en even dit forumpje gechecked. Wasje gedraaid en opgehangen, morgen maar weer stofzuigen. Moet om 13.30 weg want moet tot 22.00 werken.
vanmorgen naar de huisarts met mannetje,boodschappen gedaan,dochter kwam uit school,samen gelunched.Nu lekker internetten.Vanmiddag gaat onze dochter afzwemmen voor haar snorkelcertificaat.Dus lekker foto's maken.
Yeah vandaag is busy, maar die dingen voor de band wilde ik al heel lang doen en vanavond repeteren is heeeerlijk, ff het leven uit m'n drumstel slaan met een biertje erbij 8)
voorlopig alleen nog het bed opgemaakt en gestreken. ga nu de kast beneden eens uitmestten. en eigenlijk wil ik de tegels in de badkamer nog even schoonmaken mat azijn (kl*te kalk) en ik moet ook nog even boodschappen doen... nou ja eerst die kast!
zo dan.. vanochtend "uitgeslapen" omdat anne laat wakker was helaas gilde ze wel al eventjes om half 5.. dus mama was wel wakker maarja.. van lang in bed genieten doe je meer als je weet dat je lang in bed ligt he dus nouja ok half 9 bij de huisarts om bloed te prikken... maar de bloedprikmuts was al weg*&%&$ daarna... terug naar huis.. beetje genikst tot het half 11 was.. weer teruggehobbeld naar mn gewone huisarts-afspraak ivm verkoudheid daarna doorgehobbeld naar STAR... daar kunnen ze ook bloed afnemen... is alleen stukje verder eh.. nog even rondje gelopen met anne omdat die in de kidnerwagen in slaap gevallen was en ik dr niet wakke rwilde maken toen het hele huishoudelijke circus... wassen, opruimen, vloer, kattenbak, was ophangen en natuurlijk broodje eten met anne ) al met al.. nu is het 3 uur en ben ik moeier dan na een normale werkdag... anne niet gelukkig.. die vermaakt zich prima oh en tussendoor nog grote pan snert op het vuur staan
Vanmorgen om 10 uur uit me bed gegaan (ben al een week ziek dus eerst lekker uitgeslapen) toen gelijk aangekleed e.d. om na 6 dagen binnen te zitten eindelijk weer eens naar buiten te gaan. Eerst wezen tanken, toen naar het winkelcentrum gereden om een nieuwe strijkbout te kopen (onze oude kreeg ik geen enkele kreukel meer uit me kleding) Toen gelijk naar de supermarkt gereden en de nodige boodschapjes gedaan. Heel snel naar huis gereden want werd behoorlijk duizelig van het lange staan. Daar eerst op de bank gezeten en een kop chocolade melk gedronken. Daarna de boodschappen opgeruimd, en wezen strijken met me nieuwe strijkbout. Net alvast wat voorbereidingen getroffen voor het avondeten. En nu lekker op de bank zwpagina doorstruinen.
7 uur op, flesje gegeven tot 9 uur lekker bankgehangen, nieuws gekeken, koffie gedronken enz. stof gezogen (of is het gestofzuigd) Zelf even onder de douche Meisje in bad. Daarna samen even boodschappen gedaan, gedweild. "s middags lekker samen met m'n mannetje een boterham gegeten, kwam even thuis uit het werk. Kinderstoel in elkaargezet, (met hulp van de Buuv) Nu even eten maken voor m'n dochter en onszelf Vanvond verjaardag