ik ga bijna elke avond maja..haha als de kleine er is bij haar. dan kan het een tijdje even niet meer dus we genieten er beiden nog even van
nee. geen zin meer om de badkamer te poetsen. morgen weer een dag. nog wel een afwasje gedaan en een was aangezet. ga es lekker even zitten en wat snoepen want heb nog niet zoveel op vandaag eigenlijk!
Dus je vriendin is zwanger wat leuk ,en jij nu in een spannende tijd zie ik. Dat klopt als de kleine er daalijk is dan is het een stuk drukker )
Nou heb alles wat ik wilde doen vandaag gedaan. Zit nu nog aan een biertje na een heerlijk avond keihard oefenen met de band. Zometeen mijn luiken sluiten. Morgen moet ik weer werken van 15.00 tot de volgende dag 13.30. Dus ff rustig aan doen want ik heb geen zin om met koppijn op mijn werk te verschijnen.
Mn man is druk gereedschap aan het uitzoeken om weg te doen want niet alles kan mee naar de andere kant vd planeet.Morgen komt een zwager het ophalen. Ben nu was aan het draaien,vanmiddag(na schooltijd)met zn 3en naar de stad voor boodschappen ed.Mn dochter wou wat dingetjes voor dr haar. Eerst wou ze niks met dr haar,maar nu zit ze de hele dag te tutten! Zondag gaat ze naar een verjaardag dus ook een kado kopen voor dat meisje. Daarna lekker eten ergens,zal wel Mac worden ofzo...
Ik heb de ochtend opgezeten met jaimy die heeft alles bij elkaar gehuild,toen heb ik kai naar de kapper gebracht de hond is dat he Mijn moeder opgehaald en daalijk Noël naar de logo brengen en dan boodschappen doen en dan mijn moeder en Noël wegbrengen naar school en dan eten koken voor iedereen en dan Noël die gaat logereb bij mijn ouders,en mart naard e kroeg brengen en dan vroeg naar bed met d ekleinste als die gaat slapen tenminste ;-(
Zoontje naar school gebracht...toen boodschappen gedaan...boodschappen opgeruimd en toen maar met poetsen begonnen (hobby...NOT )...nu even pauze...zo zoontje weer van school halen, broodje eten...dan maar stofzuigen en dweilen...en daarna?vrij
mmmmh.. lekker ontbeten.. geknuffeld met zoontje.. ge computerd.. aankleden. wasmanden leeg gemaakt. wasmachine gevuld.. opgehangen.. soep gemaakt. en vanmiddag was opvouwen vanavond uit eten en naar tineke schouten
gister met me vriendin maskertje op gebracht. want ze heeft nu al veel pijn en haar buikje is al een beetje in gezakt. wel heel spanned. en dacht even iets onspanned gaan doen dus vandaar de maskers en de vriend heeft foto gemaakt .haha jah nu weer 5 dagen overtijd. heb 3 dagen terug getest en hij was negatief..zondag weer op nieuwe testen en we zien het van zelf . heb ook hellemaal nergens last van! dus ik denk dat het toch een negatief uit komt en toch blijf je stiekum hopen dat het een positief is! haha. vandaag heb ik weer gewerkt lekker gelachen met me cliente..en nu thuis aan het schoonmaken
Heb uitgeslapen want was een beetje brak. Gelukkig liet dochterlief het toe. Nu net de fles gegeven en even gespeeld. Dan is het zo al weer tijd om richting werk te gaan. Moet om 15.00 beginnen tot 13.30 de volgende dag. Bleeerrrggghhh :x
eerlijk gezegd nog geen bal. geen zin. niet vooruit te branden. heb wel verse schoonmakkspullen gekocht net dus ga ze nu toch maar gebruiken even he? zucht....
Hai Gimena.... Lekker toch met die maskertjes ) en die foto staat die in je album hahahaha. Hoever is je vriendin nu dan? Nou dat wil niets zeggen ik had dat ook ik teste negatief op dag 32 en op dag 34 positief dus laten we hopen dat het goed is dan die test. Ben je allang bezig meid?
douche, wc schoongemaakt en alle blousjes van mijn man maar weer es gestreken, hij heeft zo'n gewoonte de kleren op een stoel te laten liggen en dan alles in 1 keer in de was te gooien, zucht...maar het is weer klaar nu even een half uurtje koffie gedronken met een vriendin.
gewerkt nou ja gewerkt was erg rustig op de afdeling en heb zo wel lekker kunnen bijkletsen met collega's de baas was toch vrij nu lekker thuis achter de pc op zoek naar een leuke vakantiebestemming
Na een dikke week een zware griep te hebben gehad, ben ik vandaag weer voorzichtig op mijn werk begonnen. Collega (had ook al de griep) en ik zaten tegen elkaar op te hoesten. Hoop dat het gauw lente wordt met mooi weer en een lekker zonnetje ipv dit snotterige herfstweer!