vandaag de heledag op de bank gehangen alleen van de bank geweest toen ik een broodje ging maken en als ik naar de wc moet haha.. echt helemaal niks dus ! (ben maandag geopereert aan me eileiders ,dus ik mag nog niks )
vandaag grote schoonmaak want we vertrekken over een paar daagjes naar de dominicaanse republiek! Verder niet echt veel gedaan want ik ben kapot!hihi effe lekker rusten voor de lange reis!
Vandaag een leuk relaxdagje gehad! We zijn als gezinnetje naar een indoorspeeltuin geweest ,en onze kleine meid heeft zich er prima vermaakt ,ze ging zelf zelfstandig de glijbaan een paar keer af!
Tot kwart voor 9 geslapen, daarna drie uur lang met Lena gespeeld & verveeld, badkamer gedaan, keuken, woonkamer, Lena eten gegeven, op bed gelegd, ff ge-internet, er weer uitgehaald, wat voor werk gedaan, verder gepoetst, met Lena gespeeld, Lena in bad gedaan, Lena weer in bed gelegd, gedouched en zit nu te verzinnen wat we straks voor boodschappen moeten halen... Lekker, zo'n vrije dag
nou genoeg! boodschappen gedaan, bed opgemaakt. beneden alles nat afgestoft. boven en onder gestofzuigd,was gedraaid, afwasje van gisteravond gedaan. nu ga ik lekker even onderuit met een glaasje ice thee! hmmm heerlijk
Vanmorgen visite gehad,zwager+schoonzus uit Drenthe.Zwager heeft veel gereedschap gekregen van ons(kan toch niet mee Down Under),vanmiddag flink stuk gewandeld met manlief,leuke post gekregen>vakantiegeld was binnen dus lekker op jacht naar vliegtickets! Ook boodschappen gedaan en strax ga ik koken.
lekker uit geslapen.. even dvd terug na gebracht en met zijn alle gewii-t. en even gelegen in me bedje was moe en voelde me niet 100 % goed. ma nu gaat het weer
Gezwommen met m'n zoontje... proefwerken nagekeken... gewandeld in het park met de hond en boodschappen gedaan voor de gezellige vriendenlunch morgen... en straks voor de buis, Hell's Kitchen opgenomen en lekker kijken met manlief.
Vanochtend alles opgeruimd en boven alles schoongemaakt was aangezet. Nu achter de pc en daalijk naar de mac met hubbie en kids en dan naar het kerhof kaarsjes aansteken bij mijn meisje,en dan weer naar huis strijken en dan bij mijn ouders eten en dan lekker naar huis en vroeg naar bed.
uitgeslapen (kan nu nog ), aanrecht leeggeruimd, afwasser aan, wasje in de was, ook 1 in de droger, propjes papier voor de kat gemaakt om mee te spelen/voetballen, zometeen een wandelingetje omdat het echt heel mooi weer is hier en dan wasje opvouwen, strijken en op de bank
afwasje gedaan. rond gehangen in huis. nu even douchen. dalijk rondje rijden. manlief heeft buiten de ramen gezeemd.
Vanmorgen gezwommen met mn dochter,wasje gedraaid.Mn dochter is nu naar verjaardag,ik ga lekker surfen nu.
vanmorgen op tijd opgestaan en lekker gezommen met alyssa en mn man. nu ff lekker achter de laptop, zometeen douchen en naar een verjaardag. vanavond denk ik lekker onderuitgezakt op de bank. liefs doris
huishouden: bed verschonen, was draaien, badkamer soppen. met m'n dochtertje gespeeld. boek gelezen beetje internetten wachten op een wee .... zucht.... maar nog niks
Vanmorgen een afwasje gedaan, verder het huishouden gelaten voor wat het is en in dit heerlijke weer met een vriendin en dochterlief naar de koopzondag geweest om nieuwe kleren voor mijn man te halen (hij moest zelf werken) En dalijk gaan we lekker frietjes eten met vrienden, en dan op de bank hangen voor de rest van de avond.
Ik heb lekker helemaal niets gedaan. Nou ja, 1 wasje gedraaid dan, maar verder......lekker op de bank gehangen. Heerlijk al zeg ik t zelf.
Lkker gewandeld met z'n drieen en heerlijk anderhalf uur in bad gelegen met een goed boek. Even wat tijd voor mezelf!
De rommel van gisteravond opgeruimd (Joey's verjaardag vast gevierd, Donderdag zijn we lekker met zijn drietjes) Op kraamvisite geweest om ons neefje te bewonderen. Lekker rommelen in huis