Ben nu was aan het draaien,ga zo ff Wordt u al geholpen kijken.Als mn dochter uit school komt samen eten,dan om 13u naar de stad met mn man om wat dingen te regelen;naar reisbureau en boodschappen doen bij Lidl.
Vandaag een dagje vrij. Ik ga zo naar de stad in Maastricht met een vriendin. Vanavond nog strijken na het koken.
Mijn kledingkast opgeruimd, waterbed ontlucht, was gevouwen, boodschappen gedaan, stof gezogen, toilet en keuken gesopt. Straks lekker zelf loempia's maken (mjam!) en dan nog even een momentje zoeken om me te ontspannen voordat morgen de werkweek weer begint.
Ik ben Noël naar de creche gaan brengen,heb van te voren alles opgeruimd in de hoop dat ik even kon liggen,maar Jaimy ging erg hard huilen dus die heb ik in bad gedaan en toen was het alweer tijd dat ik Noël op moest halen,toen naar de winkel en nu eten aan het koken en dan vanavond vroeg naar bed.
Begonnen met de afwas, gestofveegd en stofzuigd beneden en boven, was gevouwen, boodschappen gedaan en wafels gebakken!
Ik zou van alles doen maar heb weinig gedaan. Vanochtend de boel beneden gestofzuigt..daarna een middagdutje gedaan met mijn dochter. Toen naar de stad geweest voor de wekelijkse brood,groente,fruit en vla boodschappen. Bij thuiskomst de boel opgeruimd..en het toilet schoongemaakt. Nu met het eten bezig (boerenkoolstampot) en even op de pc loeren. Daarna dochter onder de doche stoppen en naar bed brengen..vuile was naar beneden brengen en een wasje draaien en evnt nog even afwassen of afdrogen (als mijn vriend dat nog niet gedaan heeft) en dan voor de tv gtst en de rest of even een boekje lezen. Vrij weinig intressants dus hihi
niks nuttigs gedaan.... veel te lang bij een vriendin zitten leuten dus dag is alweer om... nou ja morgen maar weer dan!
* koffie gedronken met de buurvrouw, * koffie gedronken met mijn zusje, * half noord holland rond gereden voor kibbeling (niet gevonden aaarggh) * Boodschappen gedaan, * Jonathan's kamer opnieuw behangen, * lasagna gemaakt, * op de bank gehangen..... nog mee bezig
ehm. wat een leuk topic. 3 wassen gedraaid, 4 wassen opgevouwen. een aantal hapjes voor onze kleine meid gemaakt. gekookt, de stofzuiger gepakt en natuurlijk lekker veel met Fenna gespeeld. En nu aan het kijken hoe de arm van mijn oud buurman in puin ligt. (ingang oost eo)
Morgenochtend naar de kapper,dan naar de stad:ff langs GWK en afspraak maken bij cardioloog,en pasfotos laten maken voor visum.
wakker geworden Jaimy de fles gegeven OPgeruimd Noël en mezelf eten gegeven daalijk strijken' en weer opruimen en dan zien we wel verder,eten koken en vanavond gezellig een potje kaarten met de familie ))
wakker geworden, bibaboerderij en sesamstraat vanuit bed samen met Y. gekeken. Daarna naar beneden samen ontbijten. Na het ontbijt lekker douchen en in bad, allebei weer lekker schoon en fris! Vaatwasser uitpakken, container aan de weg gezet en nu een lekker kop koffie en laptoppen. Straks komt een vriendin met kids op de koffie, vanmiddag ga ik aan de schoonmaak en de wasjes wegwerken. En vanavond ga ik de dag afsluiten met hardlopen. HEERLIJK zo'n vrije dag
boodschappen doen (waarom heb ik daar nou zo'n hekel aan ) en daarna naar mijn moeder, gaan we samen de stad in lunchen en ze wil graag wat voor de kleine kopen voor ons
Ik heb al gedaan uitgeslapen tot 09.00 daarna mijn auto opgeruimd en schoongemaakt (is mijn rijdende kantoor) Nu zit ik lekker achter de pc te relaxen en te eten. over uurtje een collega ophalen en naar vergadering tot 15.00 daarna thuis relaxen
ik zat te denken aan een slaapzakje/trappelzakje, die hebben we nog niet, of een badjasje, zoiets, we moeten nog genoeg hebben maar het is wel leuk als oma iets kan kopen wat ze ook aandoet of waar ze mee kan spelen
Dat is wel heel leuk en lief voor je moeder dat je daar rekening mee houd ) Bij prenetal heb je nu van die hele leuke met dat draakje erop