Vanochtend al om 8.30 van bed samen met mijn dochter jetix play gekeken! daarna heb ik even een wasje opgevouwt, en de laatste babywasjes gewassen en gestreken! Daarna zijn we naar boven gegaan en hebben we m'n dochters kamer opgeruimd (altans ik dan ) afgestoft en de kledingkast uitgemest alles nu weer heerlijk netjes! broodje en melk voor dochter gemaakt en toen is ze gaan slapen..heb ik even games gedaan. Na het slaapdutje een fruithapje en tv gekeken weer samen met dochter. Nog was wasjes in de kasten gedaan en wat opgeruimd. Toen samen frietjes gehaald en nog even langs het kruidvat voor de pamperactie. Nu ligt dochter net in bed en kijkt mama even op de pc straks nog even een inimini afwasje doen en dan soapies en een gedowloade filmp kijken wel grappig om dat voor een paar dagen bij te houden en te lezen bij anderen.
vanochtend boodschappen gedaan. daarna was gedraaid. was opgevouwen. snel gestofzuigd. afwasje gedaan. beetje strijk weggewerkt. ben nu aan het koken.
Vanochtend beetje relaxen,vanmiddag met mijn dochter naar de bieb;ze heeft volgende week spreekbeurt+ik moet een hele berg papieren kopieeren en uitprinten voor visumaanvraag. 8-[
Boodjes gedaan en geshopt bij Prijsmepper. Wasje draaid, beddengoed afgehaald. Rekeningen betaald. TO DO: bed opmaken (met schoon beddegoed) stofzuigen rommeltjes opruimen koken
Vanochtend naar de aldie en jumbo geweest voor de maandelijkse boodschappen! Daarna even naar mijn ouders voor een bakje koffie. Thuis dochter naar bed gebracht en boodschappen opgeruimd. 14.00 uur naar de verloskundige en nu de hele middag al wat ophangen.. Straks eten maken sauzijzen,aardappelen en rapen. na het eten zwemmen, en daarna een filmpie kijken
Vanochtend gaan we zwemmen met Joey, vanmiddag komt er verjaarsvisite voor Joey. Hij is jarig vandaag!
Ik ga zo behangen, ben onze nieuwe lokatie aan het opknappen. Morgen worden de tegels gelegd in de ruimte waar de wc moet komen. Maar wil het bovenste deel vinyl behang tegen aan doen. Er wordt de heel week ak hard egwerkt maar het resultaat mag er zijn. Dus ik ga zo ..
Ik zit hier nu nog mijn tijd te verdoen. Ga zo eerst boodschappen doen, daarna thuis alvast opruimen. Vanmiddag bij mijn ouders eten. Daarna gaan mijn moeder en ik naar mij, om het huis even flink onder handen te nemen; Ramen wassen, banken van de kant etc. en flink poetsen maar.
Vanmorgen gechat met mijn moeder,ga zo puinruimen in mn dochter's kamer. Moet nog veel spullen uitzoeken voor de emigratie,dan boodschappen doen en om 5 uur heeft mn dochter weer zwemles.
Truus gefeliciteert met Joey en een leuke dag. Wat hebben wij gedaan vandaag,eerst wakker geworden,mezelf verzorg,hubbie is thuis en die is bij jaimy gana liggen en ik ben noël gaan verzorgen voor de psz daar heen gegaan daarw as het nationale voorlees dag dus we mochten blijven en luisteren,maar jeetje door de gebroken nachten viel ik bijna in slaap ;-( naar huis gegaan en wat gerommeld in huis,jaimy aangekleed en noël weer opgehaald,gegeten en naar het CB wegen en wat vragen stellen. Toen met me moeder gaan kienen en daalijk eten koken en vanavond ene potje kaarten
de hele dag ziek (39,6 koorts) op de bank gelegen en tussendoor mijn meissie verzorgt en beziggehouden