Wij nemen mee: Rompertje(s), 2 maatjes omdat ik niet weet of de kleinste maat past. Zo hetzelfde met kleertjes, gewoon zo'n zacht broekje + truitje, een vestje voor de zekerheid, mutsje, en een dekentje..
Ik heb zo een boekje gehad van het ziekenhuis en hier stond in: Om naar huis te gaan: *Hemdje *Kleren *Sokjes (de meeste van onze pakjes hebben voetjes aan dus dit zal niet echt gaan maar ik heb wel brede sloefjes gekocht voor erover) *Mutsje (heb ook handschoentjes) *Jasje (ik vind nergens eentje in zo een klein maat me dees weer dus we hebben een vestje & een dekentje voor in de maxi cosi) *maxi cosi
5 mei bevallen, 8 mei naar huis. Veel zon,22 graden. Baby romper aan, pakje,sokjes, dik jasje in maxi cosi voetenzak. Volgens de zusters echt niet te warm! Oh ja, en mutsje op
Me too. Ook 36 weken en 1 dag. Ik neem een standaard setje kleding mee en een wikkeldeken. Oudste is in juni geboren en had alleen een dekentje. Was warm zat.
Ik moet 2 dagen blijven in het ziekenhuis, maar ik heb mee voor naar huis: * Sokjes * rompertje (met korte mouwtjes) * Broekje * T-shirtje (lange mouwen) * Vestje (dik vestje) * Mutsje * Omslagdeken * Wiegdeken.. Is ook warm, dus dacht neem hem mee voor in de maxi cosi.
Tja, het hangt er natuurlijk ook een beetje vanf hoe warm het is buiten. In september zou het goed nog 25 graden kunnen zijn. Dan lijkt jastje + wikkeldeken me wat veel. Ik denk wat je zelf aan zou doen + extra dekentje en mutsje. Onze zoon had destijds (februari) een rompertje, setje kleertjes, wollen vestje, mutsje, dikke fleece wikkeldeken voor in de maxicosi en extra dekentje over de maxicodi heen.