Hoi! Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen: Op 27 november heb ik een curettage gehad. Vorige week zondag, 7 januari (bijna 6 weken later), deed ik een positieve zwangerschapstest.3 dagen later weer 1, toen stukken duidelijker. Met huisarts overlegd of dit een nieuwe zwangerschap is of nog een restje hcg van de miskraam. Hij heeft me doorverwezen. Afgelopen vrijdag heb ik bloed laten prikken en vandaag kreeg ik de uitslag. Mn hcg was 2800, wat bijna zeker wijst op een nieuwe zwangerschap volgens gyn. Nu heb ik volgende week donderdag, 25 januari, een echo om 100% zeker te weten dat ik zwanger ben en om te bepalen hoe lang ik zwanger ben. Als ik ervan uitga dat ik op zondag 7 januari( eerste positieve test) op z'n kortst 4 weken zwanger zou zijn, dan moet ik volgende week op de dag van de echo 6 weken en 4 dagen zwanger zijn. Nu mijn vraag: Zou het hartje van het vruchtje dan zeker moeten kloppen? Mn vorige zwangerschap is met 6 weken afgebroken. Hoop zo dat het deze keer wel goed gaat! Alvast bedankt! Groetjes
Hoi mimi5 Gefeliciteerd! Ja! het is mischien moeilijk om te zien maar je kan het hartje dan al zien kloppen! Spannend voor je! Sterkte!mke