Hoi dames, Ik hoef pas zaterdag ongesteld te worden maar nu had ik gisteravond ineens bruinig bloedverlies. Maar heel weinig bij het afvegen zeg maar... Daarna had ik dat niet meer. Vanochtend een raar gevoel in mijn buik en weer een heel klein beetje bruin bloed. Ik ben altijd heel regelmatig ongesteld en nooit eerder of later. Wat betekend dit bruinige bloed dan? Dat ik toch eerder dan verwacht ongesteld wordt of is het iets anders? Het rommelige gevoel in mijn buik heb ik nog steeds. We willen graag zwanger worden... maar ik ben bang dat dat er nu niet in zit...
Ja ik denk als ik morgen geen bruin bloed meer zie dat ik dan een testje ga doen.. al vind ik dat nog wel heel vroeg maar anders zit ik mezelf gek te maken
als je zaterdag pas ongesteld moet worden heeft morgen testen echt nog geen zin. zou kunnen dat het je innestelingsbloeding was.. als je zaterdag nog niet ongesteld bent kan je dan wel test doen. geduld... hoe moeilijk dat ook is!
Ja idd ik ben niet zo geduldig Ik had ook even op internet gekeken maar daar wordt je ook niet wijzer van...
haha ik ken de ongeduld...! heel frustrerend ik hoop dat je zaterdag gewoon lekker niet ongesteld wordt!
Natuurlijk is het verstandiger te wachten met testen tot vrijdag of zaterdag, maar we weten allemaal dat als je eenmaal testdrang krijgt, je er toch aan toegeeft. Een testje kan nu al wat duidelijkheid geven, ieder mens is weer anders, helemaal qua hcg-aanmaak. mocht je, net als ik, de gelukkige zijn bij wie je al ruim voor nod positief kan testen......waarom dan geen gokje wagen als je het gevoel hebt dat er iets aan de hand is.... Toch?
Ik had laatst ook opeens iets meer dan een week te vroeg heel licht bruin bloedverliesm heb 5 dagen "te vroeg" getest afgelopen zondag en bleek een innestelingsbloeding, had een licht streepje. Had me voorgenomen hoogstens 2 dagen voor nod te testen maar kreeg hier door zo'n hoop dat ik echt niet meer kon wachten dus dat is heel begrijpelijk
Even een kleine update... Gisteravond voelde ik me zwaar ongesteld.. maar was het niet. Vannacht een keer wakker geworden omdat ik dacht echt ongesteld te zijn. In m'n buik allemaal plopjes en erge hoofdpijn... Maar bij de w.c. aangekomen bleek ik niet ongesteld. Vanochtend dacht ik het weer, maar ik zag weer alleen een druppel bruinig bloed. Het leek wel ietsje roder deze keer, dus ik juich nog niet te vroeg. 'k voel me in ieder geval zwaar beroerd m'n buik doet heel raar vanbinnen en ik heb 2 puisten op m'n gezicht en straks moet ik ook nog werken...
Bedankt.. Ik heb met mijn man afgesproken dat we zaterdag pas gaan testen (als ik dan inmiddels nog niet ongesteld ben)
Nog steeds heel klein beetje bruinig bloed En nog steeds borrels in mijn buik en hoofdpijn. Bij de zwangerschap van mijn dochtertje had ik voordat ik wist dat ik zwanger was alleen gevoelige borsten gehad en af en toe een beetje misselijkheid. Dit is dus nieuw voor me en ik hoop dat het door innesteling komt... maar ik probeer er niet te veel vanuit te gaan. Wie heeft er nog meer ervaring met bruine druppels bloed een paar dagen voordat je ongi moest worden?
Ik heb ervaring met bruin verlies voor mn NOD, echter is dit bij mij 4,5 jaar lang een slecht teken geweest. De 2x dat ik voor deze zwangerschap zwanger was geen bruin verloren, helaas geindigd in een vmk en een MA en met deze zwangerschap ook niet voor NOD bruin verloren, alleen met bijna 7 weken zwangerschap veel bloed verloren (meer dan menstruatie hoeveelheid en helder rood) maar bij de echo bleek dat dat door een hematoom kwam wat naast het vruchtzakje zat. Suc6 en duim voor je dat het voor jou wel een positief teken mag zijn!
Ik snap je verhaal niet helemaal.. Je zegt met 7 weken zwangerschap bloed verloren. Maar ik weet nog niet of ik zwanger ben.. ik moet zaterdag ongesteld worden... Dus is toch weer anders dan toch? Het is ook echt maar een paar druppeltjes per dag. Ik hoef geen maandverband ofzo in te doen. Mijn zus had bloed verloren terwijl ze al een paar weken zwanger was (ook bruin bloed) en dat is toen uiteindelijk wel goed gegaan...
jeetje wat spannend. maar ik vind het wel klinken als een innestelingsbloeding. en dat het bij je eerste niet zo was dat hoedt niks te zeggen. succes voor morgen!
Vandaag helaas helderrood bloed... niet veel, maar toch... 'k vind het echt raar. Hopelijk zet het niet door en kan ik morgen alsnog een test doen.
Misschien niet wat je wilt horen maar eerst bruin en dan rood 1dag voor nod was bij mij gewoon menstruatie...
Ja ik denk ook dat het toch menstruatie is. 'k heb dit alleen nog nooit meegemaakt vandaar dat ik het raar vond. Normaal heb ik ook haast geen pijn voordat ik ongesteld moet worden en nu had ik juist veel pijn en was heel moe.