Wat heeft een mens toch..

Discussie in 'De lounge' gestart door Devilschase, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there

Hahaha, jij die ligt sinds deze week ook bij mij bij het oud papier. Wij gaan ook verhuizen. Hebben nog wel even tijd, maar nu alvast opruimen, zodat we straks tijd hebben om te klussen. Maar wat een bende kan een mens verzamelen. Weet gewoon niet wat ik er mee aan moet. ;)

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Yup, zo heb ik bijvoorbeeld nog dozen staan van m'n vriend waar zijn studieboeken inzitten van 100 jaar geleden. Hij wilt ze bewaren of, zoals hij zelf zegt, misschien heeft iemand anders er nog wat aan... Natuurlijk mup ;)
    Een wekkerradio... Nou echt, volgens mij vind m'n opa die nog ouderwets. Een brace die al een eeuw niet meer gebruikt is en ook nooit meer gebruikt gaat worden maar ja.. Hij was zo duur.. Pfff...

3. dolley

dolley Bekend lid

24 sep 2013
    586
    104
    43
    NULL
    NULL
    Haha heel herkenbaar. Ik ben al 9 keer verhuisd en alle keren sta ik er weer van te kijken wat voor bende ik allemaal heb pfff voorlopig blijf ik lekker waar ik nu zit :)

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    vandaag weer een vuilniszak weggegooid, echt ongelovelijk, straks heb ik geeneens meer een grote bus nodig om te verhuizen maar heb ik aan de 206 en 306 voldoende denk ik, hahaha

5. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Hertjes? :(

Nee, niet herkenbaar, ik gooi altijd alles weg wat ik een jaar niet heb aangeraakt. Dus ik weet precies wat ik allemaal heb liggen overal (niet veel dus)

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Jazeker, hertjes, oftewel, Deer :')

ja ik woon hier pas een jaar dus dan werd het zeker tijd haha.

7. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Zeker bewaren! Hilarisch toch voor als je eigen kinderen kinderen krijgen :D

Anders foto maken en wegdoen.

8. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    herkenbaar en het ergste is dat een jaar later de opgeruimde zooi weer is aangevuld met nieuwe troep :)

9. LiveLaughLove

LiveLaughLove Niet meer actief

Gewoon veel weggooien! Ik heb een hekel aan rommel en gooi/geef dus ook geregeld wat weg.

10. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Pff nou echt he... Ik ben deze week weer al het speelgoed aan het uitzoeken, opruimen, weggooien en weggeven. Meestal doe ik dat 2 a 3 keer per jaar. Louise was gisteren jarig dus veel cadeaus gehad en dus ook tijd om schoon schip te maken! Succes met de verhuizingen dames!

Deel Deze Pagina