Wat heeft hij toch??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Isis26, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik heb alles net even zitten lezen en het grootste gedeelte komt me ook wel bekend voor, m.u.v. de reflux en KMA dan. De eerste 2 weken was het echt een voorbeeld baby, en toen begon de ellende met heel veel huilen, overstrekken enz.... Wij hebben toen vrij snel de kinderfysio gebeld, in eerste instantie voor het KISS syndroom (kleine is met vacüum geboren), maar daar geloofde ze dus niet in. Ze is wel heel vaak bij ons thuis geweest om van alles te proberen om onze kleine rustiger te laten worden, allerlei tips en trucs, had niet veel met lichamelijk te maken maar het heeft wel heel veel geholpen tegen het huilen. Uitendelijk zijn we toch ook nog zelf naar een manueel therapeut gegaan en hij heeft daar 5 behandelingen gehad en dat heeft voor het overstrekken wel goed geholpen.

Veel sterkte in ieder geval ermee. Ik hoop dat het snel weer beter gaat.

2. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Ga morgen ochtend naar de huisarts en bel morgen de fysio. Hier zit een kinderfysio. Hij is vanaf de geboorte heel sterk, hij drukt zich in ligstand al op vanaf een week na de geboorte ofzo. Misschien is dit toch een teken dat er iets is, nooit bij nagedacht

3. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Hier ook reflux en osteopaat, chiropractor enzo gehad.
    Maar het is nooit lekker gegaan ook niet ondanks nutramigen. Medicatie kon ze niet tegen.
    Het eerste jaar heeft ze eigenlijk nooit gelachen, oogcontact kregen we ook bijna niet.
    Nu kijkt ze me soms aan en daar geniet ik echt zo enorm van!
    Ze heeft zich nooit echt lekker gevoeld, ik weet niet of dat ermee te maken heeft?
    Maar ik hoop dat je erachter komt wat er nog met je kindje is. Misschien nog ergens last van? reflux is iets akeligs en wil niet zeggen dat kindjes helemaal pijnloos zijn met nexium.

4. een vraagje hoor welke voeding voor KMA geef je nu?
    als je pepti of nutramigen geeft kan het zijn dat hij daar ook niet tegen kan. dan heb je nog neocate.
    maar denk zelf ook aan een nekwerveltje waar hij misschien ook last van heeft.

5. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Geef Friso pep, pepti vind hij ranzig haha. Ja weet van neocate maar kijk eerst dit aan aangezien neocate erg duur is en dat ga ik niet op eigen initiatief doen.

6. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Mischien zit ik helemaal fout maar kindjes met autisme maken ook geen contact. Het hoeft niet aan de voeding te liggen. Het zou wel kunnen hoor. Ik hoop dat het meevalt!!

7. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    dat moeilijk doen met voeding herken ik wel, mijn zoontje had reflux en ook nadat we met medicijnen begonnen waren bleef die fles een probleem. Zo konden we hem onmogelijk op schoot voeden, dan werd hij veel te onrustig, het ging alleen maar als hij in zijn wipstoeltje lag. Volgens mij associeerde hij die fles en het ritueeltje gewoon met pijn.

8. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Het gekke is dat hij in de nacht wel enig sinds rustig drinkt, in ieder geval huilt hij niet terwijl hij gister avond om 21:30 weer weigerde en liep te krijsen, na een uur wilt hij dan wel drinken maar dat sabbelt hij meer dan dat hij drinkt dus duurt het erg lang

Deel Deze Pagina