smeren op het gezicht

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ozlem, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ozlem

ozlem Actief lid

26 dec 2006
    121
    0
    0
    apothekersassistente
    hallo dames

ik wilde jullie vragen of jullie wat smeren op het gezichtje van jullie baby enzo ja wat. Ik heb zwitsal creme voor haar gezicht maar daar wordt het droog van. Voor de rest gebruik ik natusan en dat gaat goed. Ik weet niet of natusan iets voor het gezicht heeft.

Alvast bedankt.

2. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Ik smeer er niets op, als het erg droog is gewoon vaseline! Kan overal op!

3. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Ik had eerst zwitsal op 't wangetje, maar daar kreeg Lynn pukkeltjes van.

Na een tip van een andere mama, ben ik weer en wind balsem gaan gebruiken van Weleda.

4. manouk

manouk Actief lid

26 apr 2006
    291
    0
    0
    Ik gebruik zwitsel zachte creme voor gezicht en lichaam. en haar huidje wordt er heerlijk zacht van.

5. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Sebamed babycreme vind ik echt super! En op heel droge stukjes ook wel es Weleda wind en weer balsem.

6. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik gebruik vaselinecreme van de apotheek. Kreeg ik voorgeschreven van de ha omdat Tymen op een gegeven moment onder de uitslag zat. Kon niet goed tegen zwitsal. Ik gebruik het nu nog steeds ondanks dat de pukkeltjes over zijn. Ik heb ook wel eens gehoord dat Lanette creme goed is. Verkrijgbaar bij de apotheek.

7. Gaby

Gaby Lid

16 aug 2006
    77
    0
    0
    De producten van Weleda vind ik erg goed. En ook Bepanthen zalf gebruik ik erg graag op de hele droge huid.

8. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik smeer eigenlijk niets, maar als haar wangen droog zijn van het gekwijl hihi dan smeer ik er vaseline op.

9. Mirjanne

Mirjanne Bekend lid

2 jan 2006
    554
    1
    18
    Ik smeer er nog wel eens baby- of amandelolie op.. voedt de huid goed; ze gaat er hooguit wat van glimmen.. Van al die crèmepjes krijgt Isabelle meestal pukkeltjes; van olie niet.

10. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Ik gebruik soms Dr. Fischer baby bodylotion, dat is wel fijn spul. Sebamed is ook een goed merk.

11. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    zwitsal op t wangetje, gaat hier prima!

12. Niet meer actief

Ik zo alleen smeren als de wangen droog zijn.. verder niet. Mijn CB riep ook ooit eens, waarom zo je een gezonde uit besmeren met smeerseltjes ? En daar heeft ze gelijk in..

13. Nicole28

Nicole28 Actief lid

2 okt 2006
    120
    0
    0
    Purmerend
    Ik gebruik bij Lynn gewoon de zwitsal bodylotion voor haar gezichtje.

14. sim

sim Niet meer actief

vaseline, elijah krijgt ook pukkels van zwitsal (zelfs van de haarlotion)

15. Lidwien

Lidwien Actief lid

27 okt 2005
    104
    2
    18
    Vrouw
    Breda
    Als bij Thijs zijn gezichtje droog is smeer ik er een heel dun laagje van de gezichtscreme van Natusan op..

16. Niet meer actief

ik heb nu de producten van sebamed gekocht ook babycreme en ik wil eigenlijk die gaan gebruiken, kijken hoe het bevalt

Deel Deze Pagina