hallo dames ik wilde jullie vragen of jullie wat smeren op het gezichtje van jullie baby enzo ja wat. Ik heb zwitsal creme voor haar gezicht maar daar wordt het droog van. Voor de rest gebruik ik natusan en dat gaat goed. Ik weet niet of natusan iets voor het gezicht heeft. Alvast bedankt.
Ik had eerst zwitsal op 't wangetje, maar daar kreeg Lynn pukkeltjes van. Na een tip van een andere mama, ben ik weer en wind balsem gaan gebruiken van Weleda.
Sebamed babycreme vind ik echt super! En op heel droge stukjes ook wel es Weleda wind en weer balsem.
Ik gebruik vaselinecreme van de apotheek. Kreeg ik voorgeschreven van de ha omdat Tymen op een gegeven moment onder de uitslag zat. Kon niet goed tegen zwitsal. Ik gebruik het nu nog steeds ondanks dat de pukkeltjes over zijn. Ik heb ook wel eens gehoord dat Lanette creme goed is. Verkrijgbaar bij de apotheek.
De producten van Weleda vind ik erg goed. En ook Bepanthen zalf gebruik ik erg graag op de hele droge huid.
Ik smeer eigenlijk niets, maar als haar wangen droog zijn van het gekwijl hihi dan smeer ik er vaseline op.
Ik smeer er nog wel eens baby- of amandelolie op.. voedt de huid goed; ze gaat er hooguit wat van glimmen.. Van al die crèmepjes krijgt Isabelle meestal pukkeltjes; van olie niet.
Ik zo alleen smeren als de wangen droog zijn.. verder niet. Mijn CB riep ook ooit eens, waarom zo je een gezonde uit besmeren met smeerseltjes ? En daar heeft ze gelijk in..
Als bij Thijs zijn gezichtje droog is smeer ik er een heel dun laagje van de gezichtscreme van Natusan op..
ik heb nu de producten van sebamed gekocht ook babycreme en ik wil eigenlijk die gaan gebruiken, kijken hoe het bevalt