Ik ben benieuwd hoe laat jullie je kindjes naar bed brengen. Iemand die ik ken brengt haar kind pas om 21.00 naar bed Thyron slaapt elke dag om 18.15 dan is hij ook echt moe en gaat meteen slapen.
danisha gaat meestal rond 19.00/19.30 naar bed.. maar als ze zo klein zijn dan zijn de tijden vaak ook anders omdat het maar net is wat voor slaapjes ze verder nog hebben... danisha gaat vaak rond 17.30 nog even op bed want ze houdt het dan niet vol tot haar avondslaap en als ze dan wel een uur slaapt dan gaat ze vaak wat later op bed.. als ze eenmaal dat slaapje niet meer heeft zal haar avondslaapje ook vervroegen... kijk als een kindje van 4 nou pas om 21.00 naar bed gaat vind ik het laat ja..
Vigo gaat vaak tussen een uurtje of 17.00/17.30 uur een uurtje naar bed. Anders trekt hij het niet. In de tussenwijd kunnen wij mooi eten en daarna maken we Vigo weer wakker. Dan gaat hij meestal tussen 19.00/19.30 uur weer naar bed.
Jesse doet overdag twee korte slaapjes en dan gaan we tussen 17:30 en 18:00 weer naar boven voor ons riedeltje want dan is hij weer heel moe, hij slaapt dan meestal door tot 7:00 en dan begint de dag gewoon weer opnieuw De tijden verander ook samen met de leeftijd en het ene kind heeft wat meer slaap nodig dan het andere, ik pas de tijden aan hem aan! Groetjes Missmama
Jelle slaapt de ene dag wel om 16.30 nog even en de andere dag niet.. Maar hij gaat sowieso om 19.00/19.30 naar bed, want hij stort dan echt in (en mama ook! ) als we hem nog langer ophouden
Sophie gaat op het moment tussen 18.30-19.00 naar bed en wordt dan rond 08.00 wakker! Op de dag slaapt ze bij elkaar zo 3,5 uur. Groetjes,
Bram gaat tussen 19.00 en 19.30 uur naar bed. Hij doet altijd nog wel een kort dutje in de box, zo rond 17.30, anders houdt hij het niet vol.
Nou de mijne is 's avonds rond 21.30 in bed en 's ochtends rond 7 uur wakker. Overdag hangt ervan af waar hij is (lijkt het mij) als hij naar de creche gaat slaapt hij 3 uur of zo en thuis soms maar zelfs 1 uur. De ander was ook zo.
Ib gaat meestal om 18.45 naar boven en dan ben ik 19.00 weer beneden, meestal slaapt hij dan 12 uur. Maar dit verschilt heel erg, ook zijn slaapjes overdag.
jesse gaat rond 7 uur naar bed en wordt als ik hem niet wakker maak gewoon om half 11 wakker meestal ga ik er rond 9 uur uit en haal ik hem er ook uit anders lig ie smiddags zo laat maar in het weekend vindt ik het nog wel eens lekker om te blijven liggen dus het is echt een slaapkop liefs kaat
Ghiry doet meestal om 17:30 nog een tukje van een uur. Daarna lekker spelen en in bed. Om 20.00 laatste fles en dan slapen. Meestal is hij dan zo rond 06:30/07:00 wakker
Tja eigenlijk is het hetzelfde als dat je kindje van 19.00u tot 07.00u slaapt bijvoorbeeld. Maar dan iets verschoven. Voor Kynan werkt het prima. Voor mama ook want zo kan ik 's avonds op mijn man wachten (horeca). Meestal liggen we rond 1 a 2 uur 's nachts in bed, dus is het erg fijn dat Kynan pas om een uur of 9 komt. Voor ons werkt het zo perfect!