Wat heeft jou kleine mee in bed?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Kalush, 3 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. illuminate

illuminate Actief lid

20 apr 2007
    416
    0
    0
    een speen met een monddoekje, en een groot konijn en een knuffelpop aan het hoofdeinde, en een nijntje muziekdoosje, waar hij niet bij kan. heel af en toe ligt hij met het konijn of de pop te spelen als hij wakker is. dat is niet zo vaak.

2. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Hier gaan zijn speentje en zijn Bumba tut lapje mee naar bed.
    Aan zijn bedje hangt een muziek door van Winnie the Pooh, die speelt rustige muziek af en schijnt tekeningen op het plafond.

3. missmariska01

missmariska01 Fanatiek lid

civan heeft bambi in zijn bed liggen ;)

4. lucie

lucie Actief lid

13 mrt 2007
    335
    0
    0
    Labeldoekje

5. stamboom

stamboom Bekend lid

17 nov 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Een spuugdoekje (heb ze in alle kleuren, maakt niet uit welke) en een badstof popje. Zonder gaat ze echt niet slapen en als het doekje eens een keer gevallen is roept ze .

6. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Lieve heeft zelfs 3 knuffels in bed.
    Ze moet ze alle 3 hebben want ze slaapt niet zonder die knuffels.
    Eentje heeft ze al bij zich sinds haar geboorte en een andere heeft ze laatst in de winter efteling gehad en die moet altijd mee.
    En nog een beertje die ze van mn tante heeft gehad toen ze net geboren was.
    Die moet er altijd bij haha
    Denk dat er weinig mee kan gebeuren.
    Ze merken vanzelf wel wanneer het niet lekker ligt of ze te weinig lucht krijgen oid.
    bij een klein babytje vind ik het anders..

7. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Jesper heeft een speen met een doekje eraan vast. Een los spuugdoekje waar hij niet zonder kan....mag gelukkig wel een schone neerleggen. En een groen zacht konijn van de prenatal...vorige week maar eens 2 bij gekocht nu heeft hij er dus drie van die. Hij heeft meestal zijn speen in zijn mond, rechterhand een spuugdoekje en linkerhand het konijn. Ik vind het niet echt eng want alles is zacht. Maar eerst had ik van die kleinere spuugdoekjes (ook prenatal) maar die had ie een keer in zijn mondje gestopt en toen ging hij hoesten...dus klonk alsof hij stikte. Gelukkig was ik net op dat moment op zijn kamer, dus ik die doek eruit getrokken...daar schrok hij zelf meer van geloof ik hahahaha.

Verder heb ik aan de bovenkant van zijn bed nog 2 tutpopjes staan en een muziek beestje en een giraf. Maar daar komt hij nog niet bij en kijkt hij ook amper naar om. Oja en aan zijn bedje hangt nog een ster van Tomie....die schijnt op het plafond en daar komt ook muziek uit....

Nee we hebben niet alles tegelijk aan staan hoor hahahaha dan zou er weinig geslapen worden.

8. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Thyron heeft zijn tutpopje en zijn speen mee in bed.

9. angela80

angela80 Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    jay heeft helemaal niks mee in bed,denkt ook niet dat ie wat mist,hij slaapt prima.

10. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Devon moet zijn lievelingsbeer 'beertje' meehebben anders is het drama!

11. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Hier een speen en een knuffeldoekje :)

Deel Deze Pagina