ik heb er 3, allemaal laten zetten bij tattoo Hans in Luttelgeest. Roosje op mijn buik: 50 euro Chinese tekens op mijn been: 175 euro Voorletters van mijn zoontje op mijn rug: weet het niet precies meer maar was rond 100 euro
tattoo op mijn voet was 80 Euro. Maar nu is dit ook een van de betere in onze omgeving en er is daar een wacht lijst van een halfjaar. Mijn broertje had daar een afspraak en hij heeft mij toen ook 'bij' gedaan en ben er nog steeds erg blij mee.
Ik ga woensdag middag op 'jacht' met mijn ontwerp en kijken waar het een mooi ontwerp is/word en wat het meest te betalen is. Mijn voorkeur gaat uit naar Ben Saunders tattoo shop. Hij tatooeert niet zelf meer HELAAS maar z'n pa wel en die kan het ook goed heb ik mij laten vertellen. We zullen zien.
ik weet niet of ik hier links mag neer zetten maar anders zoek je bij google tattoo mack ... dat is tevens ook de website... hij zit in beerse
het is een heartagram. ik heb deze laten zetten omdat ik een ontzettende fan ben van de band him. maar ook omdat ik het gewoon een ontzettend mooi teken vind
vader Saunders is inderdaad ook super goed! Ik laat waarschijnlijk mijn volgende tattoo ook daar zetten. Ben erg tevreden over Sparta tattoo, maar vind hem te duur. Ik hoop dat je vind wat je zoekt!
125 euro.Hadden 150 afgesproken,maar omdat hij korter bezig was dan hij had gedacht 25 euro eraf gehaald.Moet hem nog steeds bij laten werken Lijntje van blaadje in het midden is wat weggevallen. Hij is in het echt niet zo flets als op de foto. Bekijk bijlage 164284
1 = armbandje met naam om mijn pols 100,00 2 = tattoo met roos en opa erin 50,00 3 = kruis in mijn nek 80.00 4 = tribal op kuit 250.00 5 = naam van dochter op andere pols 30.00
ik heb een tattoo op mijn onderbuik, 50euro, geen foto zijn ze zo een 3kwartier mee bezig geweest omdat ik enorm zenuwachtig was en ik steeds mijn adem in moest houden en een tattoo op mijn schouderblad, 80 euro anderhalf uur mee bezig geweest inclussief het tekenen
ik heb er drie laten zetten 1. 12 jaar geleden een dolfijntje was 40 gulden 2. 7 jaar geleden 2 draken op mijn onder rug over me hele onderrug was 150 euro 3. vorig jaar een curver up van me dolfijn. een lotusbloem met vaandel met me zoontjes naam 150 euro. de tattoo was eigelijk duurder omdat hij hem freestyle getekend had en op het laatste moment 3 kersenbloemen erbij had gedaan was hij eigelijk 175 euro maar omdat ik al een prijs afspraak had kreeg ik die van hem 4. word in maart 2012 gezet freestyle op me enkel word iets met een lorusbloem en kersenbloesem gaat tussen de 200 en 300 euro kosten. heb helaas geen foto's
elke tattoeerder hanteert z'n eigen prijzen en die kunnen erg uitlopend zijn dus gewoon overleggen met de door jouw gekozen tattoeerder ik betaal 50 euro per sessie....sessie is gemiddeld 2 uurtjes.... nou laten wij dan ook heel veel tattoeeren dus het is bij ons geen "plaatje" meer maar hele kunstwerken
Mijn tattoo-boer is gewoon erg duur. Ik heb 2 bloemen met frutsels.. die was 250 euro geloof ik. Zijn ze 3 uurtjes mee bezig geweest (in totaal denk ik half uur kwijt aan roken en koffie drinken, maar goed). Volgende is de naam van Colin, maar ik denk toch dat ik die elders ga zetten. Mijn vriend was voor zijn sleeve meer dan 1000 euro kwijt.. Wel lastig patroon en veel schaduweffecten, maar toch..