ik heb 2 tattoos dit is een roos op mijn schouder; die was 65 euro ( particulier laten zetten ) en dit is mijn 2e op mijn onderarm; die was 110
Mijn eertse tattoo was 50 Gulden. Daarna heb ik die laten uitbreiden en dat heeft me in totaal 150 Euro gekost. Maar de prijs vind ik absoluut niet belangrijk als het om een tattoo gaat. Persoonlijk vind ik de 'kwalititeit' van de tattoo 1000x belangrijker als de prijs. Dus ook al betaal je ergens 50/100 euro meer, maar je ziet en weet dat die tattooeerder prachtig werk afleverd, dan zou ik voor die gaan. Een vriend van ons heeft een tattoo laten zetten bij een of andere vage tattooeerder die om zijn drank en snuif gebruik bekend stond (inmiddels is hij niet meer actief als tattooeerder). Hij vroeg een leuke prijs, en hij heeft hier en daar mooi werk gezet hoor, maar ik zou het niet durven bij hem. Resultaat van vriend; Scheve tattoo, en lijnen lopen niet symmetrisch. Die moet ergens anders nog een keer laten herstellen. Mhoooaawww dan maar iets meer betalen.
Ik heb er maar 2 1tje op mijn borst, een dolfijntje: koste 45 euro! de 2e heb ik op mijn onderrug: 2 grote dolfijnen met tribals eromheen, deze koste 175 euro!
Hier komt trouwens één keer in de zoveel tijd een bulgaar of hongaar of iets tattooeren, gewoon in een huiskamer. Hij is heel goed, maar ook heel grof. Hij zet vooral hitlers, hakenkruizen en dat soort neonazi tattoo's. Maar hij is wel heeel goed. Je kan ook gewoon andere dingen laten tattooeren voor weinig. Hartstikke illegaal natuurlijk. Ik durf dat toch niet aan op 1 of andere manier..
Iemand die dat soort dingen tattoeerd mag bij mij niet eens een tattoo zetten,al is ie de beste in de wereld en doed ie het voor niks,gadverdamme die mensen sporen toch niet! Ik heb 4 tattoo's dolfijn op enkel 75 gulden bloemenslinger,voet/enkel 175 euro ster op pols 50euro elf op schouder/bovenarm 300euro Wil de naam van mijn zoontje nog maar ben er nog niet aan uit hoe en wat enzo.
Pols 50 Tussenschouderbladen 120 Enkel buitenkant 50 binnenkant 13 Voet 50 Kuit 500 Het zijn allemaal kleintjes op die op mijn kuit na die is massief over mijn hele kuit en in kleur de rest is black and grey
http://www.zwangerschapspagina.nl/newattachment.php?do=manageattach&p= zat er net een dag op hier maar de mijnde was 100 euro