Nja. Gebeurd niet vaak, maar voel de ergernis wel elke dag. Ik heb speciale toetjes (lactosevrij). Schoonouders vragen bij het boodschappen doen of ik toetjes wil. Wilbik niet, valt slecht op de maag. Desondanks nemen ze er toch een hoop (+- 8) mee ivm datum, dus product gratis. Vervolgens thuis eet niemand die op. Zij niet vanwege dat t mijn toetjes zijn, ik niet vanwege maag (al 4x aangegeven). Maar dan... die toetjes raken op datum. Krijg ik de opmerking dat ik ze wel moet eten omdat ze anders niet meer te eten zijn. Dus geef nog een keer aan dat ik dat niet doe ivm mn maag. Eten ze dus zelf maar op, maar duidelijk omdat het moet... Verder... Vriend en ik wonen dus in bij zn ouders. Eigen woonkamer op de bovenverdieping, recht tegenover de trap, dus iedereen komt er langs. Schoonvader moet altijd even iets zeggen als ie dus langs loopt (naar slaapkamer/wc/badkamer). Veel meer dan lig je lekker? of is het interessant? komt ie vaak niet. Maar ja wel 5x op n dag ofzo. Nu na 2 maanden heeft ie het bijna afgeleerd omdat ik vaak niet antwoord of heel bot.
Gisteren waren het mijn eigen kinderen. Wilden nergens naar luisteren, vonden niks leuk, geprobeerd afleiding te zoeken voor ze maar niets hielp echt. Ze zijn gewoon weer toe aan school denk ik.
Heb er nog veeeel meer. Woon nu dus al een tijdje in. En nog steeds gooien ze gewoon de deur van onze slaapkamer s ochtends open als ze iets moeten vragen. Gelukkig zijn we uitslapers, maar al paar keer geweest dat ik net op tijd kon wegduiken of iets voor me houden. Ze houden er nog altijd geen rekening mee dat ik wel eens alleen een onderbroek of hemd aanheb. Of dat we s ochtends lekekr aan het knuffelen zijn. Busted! Oh ze kloppen wel netjes, maar gooien de deur na de eerste klop al open.
Ik irriteer me mateloos aan mn partner, die mn enorme nesteldrang niet begrijpt. Ik wil het huis schoon en netjes hebben, want kleine uk kan ook eerder komen. (Vorige zwangerschap pe/hellp). Nee hoor meneer gaat zn eigen gang. Nu ligt hij nog lui te maffen terwijl ik fe hele nacht ben wakker geweest en vanmorgen om half 7 al met onze knul beneden zat.. Euuuh nee mn goede humeur is ver te zoeken... Grrrr
heb ik ook al paar dagen ze zijn hier niet vervelend ofzo maar wel erg druk. continu zingen, dansen springen door heel het huis. overal maken ze rommel...wil gewoon even per dag weer een paar uurtjes rust en ene opgeruimd huis. ach... nog 1 dagje
Dat ik om 5.30 al wakker was en dat ik nog wel 3 uur moet autorijden en dat ik nu al vermoeide ogen heb. Fijn, van die kinderen die normaal tot 8.00 slapen, alleen lekker vandaag niet.
Daar erger ik me elke dag aan. Vanochtend om half 9 wakker geschreeuwd door een kind die liep te bléren. Ik snap écht niet dat ouders hun kinderen 1. geen fatsoen bij brengen 2. kind binnen houden tot een uurtje of 10. Man, die van mij is niet nu nog steeds niet aangekleed en zit nog aan zn ontbijt....
Haha nou het is ook niet gek om je wel eens ergens aan te ergeren, dat doe ik ook wel eens. Maar hier lees ik dingen waarvan ik denk: pfff als je je daar allemaal aan moet ergeren..bv over de verjaardagsvisite. Echt alleen maar gezelligheid vind ik dat. En ik zou het vreselijk vinden als ik zo een verjaardag zou moeten vieren. Ik snap überhaupt niet dat kinderen op een bepaalde tijd moeten eten maar als het etenstijd is geef je je visite toch ook meteen. Hier staan sowieso tafels vol eten. En zijn de kinderen moe dan leg ik ze op bed (zonder een keer te badderen) en dan borrelen wij lekker verder.
Vandaag niet, maar gisteren werd er zowat om de minuut gebeld voor een bal in de tuin. Ja een of twee keer wil ik er wel in meegaan maar zo vaak vind ik gewoon lastig, heb ook wel andere dingen te doen dan steeds de deur open te doen en ballen te zoeken in de tuin. Mijn man heeft ze gezegd dat ze maar wat verder weg moeten spelen en hopelijk blijft dat zo.
Zo'n super irritant nummer op juize FM. Zo'n jamaicaanse vrouw ( of in ieder geval heeft ze zo'n accent en schreeuwt en doet. Aaaaargh, bloed onder nagels irritatie
3 min. Na wakker worden weer ruzie tussen de kids.. Grrrrrrr . Echt zo vaak en dan loopt zoon alleen maar over overloop naar wc, zegt wat tegen dochter, die wat terug en ruzie. Binnen 3 sec.. ��
Aan mijn zere benen en vermoeidheid.. Pff ben gewoon te zwaar inmiddels en kan nog weinig leuke dingen doen.
Dat mijn laminaat meneer dinsdag het laminaat komt leggen ipv einde vd week. Nu moet ik dus vandaag mn hele woonkamer leeghalen (ben morgen niet thuis hele dag), terwijl ik me eigenlijk ziek voel en in bed wil liggen....
En dit inderdaad. Ik loop weg naar de toilet. Heb mn billen nog niet eens op de wc geparkeerd of ik hoor al weer geschreeuw en geruzie.....:x
Gisteren aan alle klanten die zeiden : hebben jullie NU al de herfst collectie in de winkel hangen? Waar zijn de korte broeken en rokjes? Sorry maar dit is al 1000 jaar zo en nog elk jaar zitten te zeuren dat we al zoveel warme kleding hebben. Stiekem denk ik dan ook, wacht maar tot het koud is dan hoop ik dat alles al uitverkocht is en je lekker kou moet lijden. Vandaag ; aan de broodjes waar ik me zo op verheugd had maar aan heb laten branden in de oven