Mijn zoontje draagt een rompertje lange mouw, pyjama lange mouw en een "tussendoor" slaapzak zonder mouwen. Hij ligt ook onder een enkele deken, maar daar kruipt hij binnen een uur onderuit, dat helpt dus maar weinig Als het kouder wordt krijgt hij een dikkere winterslaapzak, eventueel met mouwen. Het is een erg warmbloedig kind, heeft het snel warm. Dus dat zal nog wel even duren denk ik. Het is nu 18 graden op zijn kamer snachts.
Ze heeft wel vaak koude handjes, maar dat heeft ze altijd bijna Ze wordt alleen wel iets vaker wakker 's nachts afgelopen 2 weken. Dus vandaar dat ik begon te denken dat ze het misschien koud heeft. Maar ik denk dat ik haar gewoon een zomerslaapzakje aandoe en even kijk hoe het dan gaat
Hier heeft dochter een romper net lange mouwen en de superdikke zachte slaapzak van Hema! Dan dek ik dr wel nog ff toe met dekentje.Vraag me trouwens wel af of ik een dekbedje zal aanschaffen.
Mijn dochter slaapt in een romper korte mouw, pyjama, sokjes en een "zomer" slaapzak van de hema. Dus niet de laken dunne. Ze lijkt het nog niet zo heel koud te hebben 's nachts.
Hier nu nog gewoon slaapzakje zonder mouwen en het zijn geen zomer maar ook geen winterslaapzakjes. Iets dikker dan dun zegmaar. En dan een pyamatruitje met lange mouwen, geen broekje nog. En een lakentje met een enkel dekentje. Oh en ze heeft zo'n grote tuttelpop van difrax, das ook een halve deken. Haar kamertje heeft geen radiator, wel lopen de hoofdbuizen van de cv door haar kamertje. Van de winter met -23 buiten viel het me nog mee met de temp. toen was haar kamertje 15 graden en sliep ze in winterslaapzak en pyjama met broekje
Rompertje korte mouw, pyjama en zomerslaapzak. Hebben een oud huis wat 's zomers snel warm is en 's winters snel koud maar hij slaapt goed en voelt goed aan dus zal het nog niet koud hebben....lijkt wat dat betreft dus niet op z'n moeder
rompertje korte mouw, pyama lange mouw dunne slaapzak zonder mouw, laken tot de borst en deken over de benen. als het kouder wordt romper lange mouw, pyama lange mouw, dikke slaapzak met mouw, laken en deken tot borst. maar hier worden de slaapkamers koel in de zomer(kelder) en warm in de winter(omdat de verwarming volle toeren draait) groetjes wendy