Natjes.. wat ik doe is het raam op onze kamer open en dan de deuren open. Zo lucht het toch lekker en heb je geen tocht op de babykamer. En af entoe als luc beneden is het raam ver open meestal tegelijk met de schoonmaak en bedverschoning. Zal blij zijn als het weer lente is!
Dean heeft een romper met lange mouwen aan, een slaapzak zonder mouwen en twee dekens. Soms doe ik ook pyjama shirt aan, maar vaak alleen als hij dan een romper aan heeft zonder mouwen...
hier heeft de kleine man een flanellen pyjama aan metlange mouwen(hema), een dikkere slaapzak zonder mouwen, een lakentje, een dubbelgevouwen deken en een niet al te dikke sprei erover.
Yelena heeft vaak een romper met lange mouwen nu het wat kouder is. En verder eigenlijk nog steeds hetzelfde: pyama (badstof of katoen) met lange mouwen en pijpen, winterslaapzak zonder mouwen en een lakentje met dekentje. Ze voelt altijd lekker warm aan.
Milan draagt: romper lange mouw, pyama (van de wibra niet duur, toch wat dikker en leuk), een iets dikkere winterslaapzak zonder mouw en een lakentje met een enkel dekentje. Hij blijft er nu nog goed onder liggen, als hij gaat woelen moeten we wat anders bedenken, maar hopelijk is het dan alweer lente en is het niet meer nodig.
Vigo draagt: - romper lange mouw - pyjama met lange mouw (hema) - slaapzak zonder mouwen geruite van hema) - lakentje - deken van de hema, als het koud is leg ik daar nog een dun dekentje overheen, en als het héél koud is vouw ik die dubbel. edit: en sokken natuurlijk!
Mia draagt : Romper met korte mouwen , truitje , broekje/maillot (ivm sokken die uitgaan) slaapzak van de kruidvat een lange roze. De slaapzakken van de hema vind ik boven altijd een beetje smal , zeker die badstof. Mia draait ook heel veel en schopte altijd de dekens van zich af maar sinds ik het uiteinde van de slaapzak een stukje onder het matras stop ligt ze lekker rustig. Ook de dekens goed instoppen...
Dinja draagt 's nachts: - badstof romper met lange mouwen - Pyama - winterslaapzak met lange mouwen Ze slaapt onde reen lakentje en dekentje.
- Romper met lange mouwen - Truitje - broekje - sokjes - pukkababy - soms een maillot - ligt onder een lakentje en 2 dekens - en een kruik
Onze dochter heeft een romper aan, pyama. Ze slaapt onder een enkele deken. Wij hebben een straalkacheltje op haar kamer staan wat aan gaat als het onder de 18 graden wordt. Zo blijft het altijd 18 graden op haar slaapkamer. Schijnt een gezonde temperatuur te zijn.
Amal, heeft een romper met lange mouwen, een pyama van de hema, géén sokken, en ligt in een 4-seizoenen slaapzak van little company. (ze ligt nu in de winterversie) met mouwen
Romper met lange mouwen, pyama (hema, gewone met jip en janneke), slaapzak zonder mouwen (ook Hema, roze met biesjes en afritsbare mouwen), lakentje en dekentje (ook Hema). Enne, ja mijn man werkt bij de Hema en ik krijg daardoor korting.
Oh ja, ik lees hier vaak dat oudere kinderen (lees, ouder dan 4 maanden) onder een dekentje liggen, maar gaan ze er dan niet helemaal onder liggen, of juist helemaal er onder uit? Mijn dochter is echt een woelwater, ik durf haar niet goed onder een dekentje te leggen. En wat voor dekens gebruiken jullie, ik heb wel een deken van de v&d, echt een kinderdeken, kan ze daar gewoon door ademen mocht ze echt onder komen? @marijke84 mijn dochter is ook een woelwater. Ze ligt in romper met lange mouw, pyama, slaapzak zonder armen en onder een enkele deken. als ze zich omhoog wurmt dan ligt ze nog steeds wel warm in haar slaapzak en voor ik naar bed ga doe ik nog 1x haar goed inpakken. Dat woelen is trouwens veel minder geworden.
@gem; Liam ligt vanaf dag 1 al onder een deken en lag er idd oowk wel eens onder,, ( nu niet meer lol ) Ik heb een deken van mijn oma in gebruik ( die is al meer dan 48 jaar oud ) Liam kan hier goed doorheen ademen ( zelf eerst even goed getest ) Liefsz 8)
Onze kleine vent slaapt in een romper met lange mouw, in pyjama in de slaapzak, zonder sokken, onder een dubbele deken. Kamer temp zal rond de 17 a 18 graden zijn. Altijd zijn handjes hoog langs zijn hoofdje waardoor de deken maar tot zijn borst komt. maar hij is s'morgens lekker warm dus t zal wel goed zijn.
Hier slaapt mijn meisje al onder een dekbedje. Ze is in die bijna 8 maanden nog nooit onder haar dekentje gekomen, ze kruiot alleen maar omhoog. En ze slaapt nu echt veel beter onder het dekbedje. Heerlijk vind ze het
Chloe ligt in een romper met korte mouw. Daarover een truitje( ene keer van een pyama, andere keer die ze aanhad, als die nog schoon is ). Als het echt heel koud is een broekje erbij. Ze ligt in een slaapzak zonder mouwen. qua dikte is de slaapzak middel. niet dun maar ook niet dik. Daarover heeft ze een dekbedje. Ik moet wel zeggen dat wij in een flat wonen 2 hoog op de hoek en haar kamer dus aan de buitenkant zit en het best fris kan zijn in haar kamer.
Nina slaapt in een winterslaapzak zonder mouwen, met romper en pyjama aan, sokken en een deken. Ze is altijd lekker warm