Onze meid is natuurlijk al wat ouder, maar ze slaapt nu alleen in een luier en een hele dunne katoenen slaapzak. Haar kamer wordt helaas bloedheet omdat de zon de hele middag en avond op haar raam/gevel schijnt. Overdag houden we alles dicht en alleen als de zon weg is kunnen we even luchten. Ze heeft nu ook een ventilator op haar kamertje en 's nachts zetten de de deur van haar kamer open zodat het een beetje kan ventileren. Leuk hoor een oud huis, maar qua isolatie niet ideaal....
Mijn zus heeft een nieuw huis, super geisoleerd... Enne tis bij hun nu een sauna, door de goede isolatie kan de warmte de woning niet uit Hier een luier en zomerslaapzak 22,5 graad nu maar vanavond 26 pfff
Hier soms enkel een rompertje en soms niks. Het is hier gewoon echt een sauna. Nu loopt hij ook in zijn nakie rond .
Rompertje met spaghettibandjes. That's it! Veels te warm om nu een slaapzak aan te hebben of wat dan ook
Nu gekozen voor een shortama zonder romper, zonder slaapzak en zonder lakentjes (die gebruik ik sowieso al niet bij onze draaikont) het is niet te houden warm boven..
Romper korte mouw en slaapzak. Zonder slaapzak vindt meneer een beetje raar, al denk ik dat hij er wel overheen zou komen en uiteindelijk wel in slaap zou vallen.. Las trouwens ergens dat 20°C de beste temperatuur is om in slaap te vallen, maar dat je bij 25°C beter doorslaapt.. keek ik best wel van op!
Alleen met haar luier in de dunne slaapzak (geen lakentje ofzo er overheen). Heb net haar balkondeur opengezet (voor het balkon hebben we een rolluik die staat nu op gaatjes ivm het licht). Die deur doe ik dicht als wij gaan slapen, klein raampje blijft open. Oudste slaapt in korte legging met hempje onder alleen t dekbedovertrek.
Nu alleen een romper met spaghettibandjes, het is 27 graden boven... Zou er het liefst nog een lakentje over haar beentjes leggen maar aangezien ze nogal actief is in haar slaap(vinden haar regelmatig andersom in bed) doe ik dat maar niet..
Hier alleen een rompertje. Laken is geen optie, want die trapt hij toch weg. Slaapzak hebben we geprobeerd, maar hij wil zo graag aan zijn teentjes zitten. Dat frustreert dan enorm als dat niet kan... Ik hou gewoon zijn temp in de gaten, maar hij is van zichzelf altijd al warm, dus dat zit wel goed.
Mouwloze romper, katoenen dunne slaapzak en een lakentje (waar hij nooit meer onder ligt als ik hem er sochtends uit kom halen) Zijn armpjes voelen ook regelmatig koud aan, maar ik denk dat als ie het echt koud heeft, hij wakker wordt en dat is nog niet gebeurd..
Mijn zoontje heeft iig afgelopen 2 nachten voor t eerst sinds bijna 10 maanden doorgeslapen! Hij slaapt wel veeeeel later in. Gister pas om 22:30. Wat hij heel lekker vond was een koud vochtig washandje om vast te houden, dat hielp
Hier alleen een luier met daarover een zomerslaapzak. Het is boven dan ook 30 graden, pff niet te doen.. Maar madam lijkt er wel goed om te slapen.