Ja hier ook 1x alleen in de luier, nou NOOIT meer! Meneer stond sóchtends te dansen in zijn poepluier en een schik dat meneer had. Ging gewoon bijna over me nek overal was diarree
Zo, de ventilator heeft ons gered!! Nu ligt hij in rompertje en dunne pyjama zonder slaapzakje (en nooit dekentjes of losse lakentjes ivm zn gedraai) met de ventilaror in de kamer met de ramen open. Heb goed gelucht, t is nu lekker boven, wel tegen het warme aan.
Hier heeft ze alleen d'r luier en een zomerslaapzak aan, zonder mouwtjes. En als ik d'r 's ochtends eruit haal, heeft ze nog steeds hele zweetplekken. Ze kan alleen met slaapzakje aan slapen, anders had ik d'r alleen een rompertje aangedaan.
Ja? Maar als een kind echt goed aan de diaree is, dan lekt het ook wel door, al heeft ie een romper aan. En de kans dat mijn dochter elke dag diaree heeft is klein. Hier kunnen wij allen niet slapen met kleding aan en dekens over ons heen. Ik slaap zelf ook alleen in mijn ondergoed en bovenop de dekens. Mijn jongste hoef ik echt niet onder de dekens te doen of een romper aan te trekken, ze kan echt niet slapen dan.
Haha ik durf ook niet zo goed een baby of een kind in alleen een luier te leggen. Ik heb gewerkt op een kdv en een kindje wilde niet slapen en had gepoept en haar luier uit weten te krijgen. Maar als ze echt nog heel klein zijn kan dat denk ik wel!
Hier een romper met een zomerslaapzakje, en lekker onder een leeg dekbedhoesje... Maar onze smurf logeert dan ook tijdelijk met bed en al in onze slaapkamer waar een ingebouwd airco-systeem de temperatuur op een keurige 21-22 graden houdt!
Tara ligt alleen in een romper zonder mouwen en een kort broekje. Geen lakentjes niks. Maar het is dan ook wel 27 graden op haar kamertje.
Haha ohjee die diarreeluiers.. Nou hier een nieuwbouwhuis dus het blijft aardig koel (alhoewel de goede isolatie ook weer nadelig is; warmte blijft ook wel weer langer hangen) En idd als ik haar alleen in luier zou leggen dan zou ie later ook uit zijn ja.. Heb haar wel eens alleen in romper gelegd maar ze wilde maar niet slapen.. eenmaal de slaapzak weer aan en ze was binnen no time weg, dus ja
Hier ook alleen een luier in zo'n heel dunne slaapzak van Aden & Anais. Ventilator zachtjes op het bedje gericht, balkondeuren open en nog is het 27 graden in die kamer Vreselijk die warmte!
Zoonlief slaapt in romper en in superdun slaapzakje. Het is helaas nog erg warm in zijn kamertje...maar hij slaapt gelukkig (tot noch toe) goed door!
Luier en een hele dunne zomerslaapzak, hij heeft graag iets op zich anders was het alleen de luier, hoeveel ik dan vrees dat de luier s'ochtends niet meer heel is
hier in een luier, boxershortje en ee nzelfgemaakte slaapzak van lakenkatoen. En nog zweet hij snel nu 30 graden op zn kamertje
hier ook luier met slaapzak en ventilator in de kamer aan.. maar niet op zijn bedje gericht, gaat er net langs heen.... en het raam op kiep-stand
Hier geen ventilator zo warm is het ook niet? Gewoon raamen overaal open dan tocht het zo door.. Ze slaapt in luier(natuurlijk + rompetje met korte mouwen dan sokjes en dan lakentje en dubbel dekentje ( katoen en fleece in een van babysonly) Niet te warm niet te koud precies goed! Deken is trouwens alleen tot buikje.
Poeh, dat vind ik wel veel!? Of hebben jullie airco in huis? Toen het van de week boven de 30 graden was alleen haar luier. Nu alleen een mouwloze romper.
3,5 maanden luier en korte broek. Slaapzak is te warm en ivm op de buik het bed doorkruipen de lakens weg gehaald.