Wat heeft jouw kind al gesloopt?

Discussie in 'De lounge' gestart door maanvrouwtje, 21 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zo! :$ Dat is inderdaad een lekkere kennismaking :p

Damien heeft al tientallen glazen kapot gemaakt, borden, een lamp, m'n nieuwe beeld waar ik half Nederland voor af had gerezen (want ze hadden 'm nergens meer, alleen bij 'die ene' Marskramer nog ;)), m'n pinpasje (doorgebroken), m'n bril (poten helemaal scheef gebogen terwijl ik lag te slapen..).. *zucht*

2. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Een gloednieuwe ketting. Had ik om met de kerst.
    Tja niet slim.
    Mijnheer zag al die kralen en begon er vrolijk aan te trekken. Ik wou zn handje loshalen en toen gingen alle kralen.

Daar heb ik wel van geleerd dus...haha

3. mamaSuusenTessa

mamaSuusenTessa Bekend lid

8 okt 2010
    893
    0
    16
    NULL
    Eindhoven
    Niets!

4. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    wij zijn het mobieltje van mijn man inmiddels kwijt en onze gave vaste telefoon.
    Verder is het muisding van de laptop verdronken in de ranja..
    Heeft ze het behang op haar kamer versierd en heb ik ong de helft van mijn glazen nog..

we dreigen nu met inhouding van het spaargeld:p;)

5. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Zover hier bekend tot nu toe nog niets gesloopt door onze kleine man (16 mnd). Hooguit 1 glazen plaatje dat we van vrienden hebben gekregen bij ons trouwen - dat wilde hij pakken, maar ik draaide om, waardoor het viel. Was dus eigenlijk meer mijn schuld :D

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    waar mijn zoon trouwens ook nog goed in is is boekjes slopen. popup boekjes, van die leuke verborgen plaatjes die niet meer verborgen zijn nadat nando hem heeft gelezen en met van die leuke trekplaatjes etc.
    dochter heeft sommige boekjes al vanaf der geboorte en zagen er topfijn uit tot nando ze ging lezen. boekjes liggen in handbereik voor de kids en helaas met boekje sopruimen kom ik dingen pas popjes en snippers tegen die eigenlijk inde boekjes horen
    alicia had een boekje vorige maand mogen uitzoeken en die is echt totaal kapot. mama heeft een plakband poging gewaagt en nu kijken hoelang het zo blijft

7. Hier net zo.. Ik heb nog boekjes van Nijntje van mezelf.. 20 jaar oud, nog hartstikke mooi, Damien leest ze 1 keer.. Missen allemaal bladzijdes.. De rest van de Nijntje collectie staat voorlopig nog even veilig in de kast! :p

8. Maia

Maia Niet meer actief

de boekhoek van onze biebboeken worden er hier als ze ze te pakken heeft uit gesloopt.

verder nog niets :)

9. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.255
    6.153
    113
    Ooh gelukkig nog meer slopertjes.. Ik dacht al dat ik de enige had!
    Ik word er weleens moe van. Ikzelf ben altijd erg zuinig op spullen (als klein kind al) en ik vind het zo zonde als ie weer 'ns op iets gaat staan of kapot gooit..
    Het grootste wat beschadigd is is onze tv. Ach die kostte maar 1100 euro..zucht:x

10. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

De Xbox, humax recorder. Grote vaas met takken van de kast af getrokken, hoe weet ik nog steeds niet, hij was loei zwaar namelijk. Mobiele telefoon en vanmorgen nog de weegschaal op de badkamer. Eigenlijk gaat alles met knopjes wel kapot.

11. Pippa2

Pippa2 Actief lid

11 nov 2008
    444
    0
    0
    Hier één kaarsenstandaard maar verder nog niks..
    Is niet dat hij het niet wil maar ik probeer wel erg consequent te zijn mama haar spullen zijn mama haar spullen. Boekjes met flapjes heb ik dus echt wel buiten zijn bereik staan haha! Alleen de dikke boeken staan op zijn kastje.

Oh hij is ook dol op plantjes vernietigen maar ik ben heel duidelijk .. twee keer waarschuwen en anders een halve minuut op de gang. Werkt tot nu toe nog. Maar ik vrees met grote vreze! ;)

18 maanden is hij trouwens.

12. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    2 glazen, 3 bekers. Verder niets.

13. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Ze doet dagelijks verwoedde pogingen om mijn bril te slopen :D Maar gelukkig is het nog niet gelukt! Moet nog steeds op pad voor een reserve....

14. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Alleen speelgoed eigenlijk (elke speelgoed dus ook boekjes e.d.), Dean is echt een sloper geef hem een nieuwe auto en binnen 30 minuten kapot of het moet echt van een goed en stevig merk zijn.

Van elektrische apparaten moeten ze gewoon afblijven afstandsbedieningen ook, telefoon mag ze alleen vasthouden als ik ernaast zit oja wacht er zitten penstrepen op de bank maar wij hebben express een bank van marktplaats gehaald van 50 euro dus er was op gerekend dus dat vind ik niet echt erg, pas als ze wat ouder zijn dan kopen we een nieuwe en mooie bank.

15. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Onze dochter is net 2, het enige wat hier kapot is gegaan zijn 2 mokken en 1 flapje uit haar bumba-boekje.
    Tja en hier en daar een stukje verf uit de kozijnen/deuren omdat ze wat hard met haar poppenwagen rondscheurt maar dat is ook echt alles.
    We zijn beiden wel heel streng dat onze spullen ook onze spullen zijn en dat ze daar vanaf moet blijven. Lukt prima tot nu toe eigenlijk.

16. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    pfffff,hebbie ff?

17. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Echt teveel op op te noemen..
    Het 'ergste' was de combi magnetron, die staat hier op ooghoogte en toen de klep open stond omdat ik er wat uitpakte, ging ze er even aan hangen... (ze was toen 2)

Gelukkig hadden we een aardige monteur en is er garantiewerk van gemaakt.;) Anders hadden we een nieuwe kunnen kopen.

18. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    ehm.. alleen de randen van de box en bedje kaalgegeten, verder echt nog niets! (afkloppen)

19. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    whahahahha moet lachen nu
    mijn collega zou zeggen haar speeltuintje
    toen ze net bevallen was zei ze
    nou lekker hoor speeltuintje verwoest.....
    had m nog nooit gehoord maar moest er nu wel aan denken

20. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ehm.. niks geloof ik.
    Ja haar eigen trommel omdat ze er te hard op sloeg, was ook niet veel soeps dat ding.

Deel Deze Pagina