Met 25 maanden. Hij is de eerste nacht er twee keer uitgevallen en daarna nooit meer (geen hekjes e.d.)
Finn heeft een romper en pyama aan. Verder een (dikke) deken over, maar die houd hij lang niet altijd over.
romper met lange mouw en een slaapzak met mouwen. als het erg fris is leg ik s'nachts het dekbed wat over ( die nooit lang blijft liggen overigens) als het nog kouder wordt komt er nog een pyama over de romper. slapen doet ie sinds 23 maanden in een groot bed mét slaapzak.
Jongste slaapt nog altijd heerlijk in haar ledikantje. Oudste twee (4 jr) zijn sinds een paar weken beide over gegaan van hun ledikantje naar een eenpersoonsbed. Hier dus geen juniorbedjes aangeschaft omdat wij echt zoiets hadden van, hoe lang gaan ze daar nog gebruik van kunnen maken, dan beter een eenpersoonsbed meteen. Liefs Hanneke.
Hier ook nog een ledikant hoor; 't kind slaapt er buitengewoon goed in! Ik ben zo blij dat hij sinds een half jaar doorslaapt, dat ik dat niet ga doorbreken! En hij heeft nog 29 cm. groeiruimte.
ok bedankt voor jullie antwoorden. ze slaapt ook nog heel goed in haat ledikantje(maat 70x140) dus ze heeft nog plaats genoeg.ik wacht dan ook maar nog een paar maandjes.
Mijn kleintjes zijn ruim 3, en heb nog 1 kleintje van ruim 1.. De oudste dragen ondergoed, een pyama, dun of dikker, en hebben een dekbed over zich heen met laken.. Slapen in een groot bed. De jongste heeft soms een slaapzak aan, soms niet, en draagt een dunne of dikke pyama, en afhankelijk van de dikte een romper met korte of lange mouwen.. Slaapt onder een fleece deken met een laken.
hier hebben ze een t-shirt, boxer en slaapshirt aan. ze weigeren nog een broek aan te doen, maar zolangzamerhand zal ook dat weer moeten (raam staat altijd een stukje open, dus wat sneller koel op de kamer). Verder slapen ze dan onder een dekbedje. de oudste ligt er altijd lekker onder, trekt hem ook zelf weer over. de jongste woelt 's avonds wel wat, dek hem dan rond tien uur weer even toe en daarna ligt hij de hele nacht onder de deken. oudste slaapt overigens sinds een klein jaar in een eenpersoonsbed, halfhoogslaper die sinds de zomer 'hoog' staat. De middelste slaapt in een meegroeibed. hier hebben we voor gekozen omdat hij een héél klein kamertje heeft en zo zo lang mogelijk speelruimte over houdt in z'n kamertje. wss krijgt hij tzt ook een (half)hoogslaper, om zo de vloerruimte vrij te houden. zijn meegroeibedje gaat dan naar z'n zusje, maar dat is enkel omdat deze op haar kamertje heel mooi zal staan haha
Oudste (net 2) een romper met korte mouw, pyjama en een dikkere slaapzak (zonder mouwen), geen deken oid. Temp op slaapkamer 's nachts ongeveer 15 gr. Hij rolt niet meer zo heftig zijn bed door als eerder, maar gilt moord en brand als ik een deken overdoe. Hij slaapt nog in zijn ledikant. De jongste een romper, pyjama, slaapzak zonder mouwen en een deken. Maar daar blijft hij niet de hele nacht onder liggen.
Mijn man zei precies hetzelfde afgelopen weekend .. Hebben we net een beetje rust 's nachts gaan we van bedden veranderen, no way .. En als het aan de groei ligt kunnen ze hier denk ik nog een paar jaar vooruit in de ledikant. Maar wij denken zo rond hun derde verjaardag over te stappen. Is ook meteen een leuke verjaardagskado.
Ons zoontje ligt nog in zijn ledikantje met 2,5 jaar. Maar hij is ook erg klein (maat 74/80 groeit hij nou net een beetje uit). Hij heeft nog een half ledikantje over. Dus daar blijft hij voorlopig nog lekker in slapen. Hij slaapt in een slaapzak (soms een dikke soms een dunne) met of een dikkere pyjama (bij de dunne slaapzak) of een dunne pyjama (bij winterslaapzak) en ik leg dan tot zeg zijn middeltje zijn dekentje over hem heen. Dekentje zit in een overtrek.
Meisje van 25 maandens laapt nog in een slaapzak. ik heb al een mooi meegroeibed en dekbad klaarliggen, maar omdat ze gedurende haar slaap zo'n beetje het hele bed doorgaat, durf ik dat nog niet aan. Een slaapzak dus. Sinds deze week wel een dikke en dan alleen een dunne romper met lange mouwtjes aan. Eerder sliep ze nog in een dun zakje met pyamabroekje en ronper met lange mouwen, maar ik merkte dat ze onrustiger werd 's nachts. Ze sliep wel..maar ik vermoedde toch dat ze het koud had.
Pyjama/shirt met lange mouwen, geen broek. Slaapzak zonder mouwen (dun op de wat warmere en dik op de koudere dagen). Daar overheen lakentje+deken. Sinds ze 2 is slaapt ze onder laken/deken en wil ook echt niet meer zonder Ik weet niet hoe warm t precies is op dr kamertje, want de temp-sensor doet t niet goed. Maar schat iets van 16-18C. Dubbelglas en haar kamer is aan de zonzijde.