Leuke ideeën spelletjes teamuitje

Discussie in 'De lounge' gestart door NafNaf, 18 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NafNaf

NafNaf Fanatiek lid

5 feb 2015
    1.258
    55
    48
    NULL
    NULL
    Van die spelletjes waar je je helemaal buikpijn van lacht...daar ben ik naar op zoek voor het jaarlijkse teamuitje. Een georganiseerde activiteit is al geboekt, dus het gaat om dingen die (vrijwel) kosteloos kunnen als tussendoortje. Wie heeft hilarische ideeën? Ik zie soms echt grappige dingen voorbij komen op Facebook, maar natuurlijk nooit opgeslagen... Ik ben benieuwd waar jullie ooit heel hard om hebben moeten lachen tijdens uitjes, vrienden- of familieweekends!

2. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    Slogans af maken in 2 teams, dus bijvoorbeeld de slogan 'steeds verassend' en dan moeten de teams de slogan afmaken, wel 1 tegen 1 van elk team.

Wat ook leuk is, is een soort cadeauspelletje maar dan met ovenwanten aan. Dus iedereen krijgt 20 seconden om een cadeau uit te paken en moet hem dan weer doorgeven.

3. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Een bal in een panty doen.
    Bal naar de voet doen, panty om hoofd binden.

10 flesjes water op een rij
    Met de bal die aan je hoofd hangt in de panty proberen de flesjes om te slaan (handjes op je rug uiteraard).

Athina vindt dit leuk.
  4. MissMolly

MissMolly Lid

15 jun 2018
    92
    61
    18
    Vrouw
    ' wie ben ik ' spelen (kaartje dat ze op hun hoofd moeten plakken met wie ze zijn).

5. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Een soort ranking the stars maar dan met je collega’s
    Laat van te voren iedereen een ranking over een vraag invullen en naar je terug sturen en op de dag zelf de ranking bespreken

Athina vindt dit leuk.
  6. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Leuk idee, alleen zou ik er echt niet blij van worden om dit zelf te gaan doen.

7. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Twerkpong leeg doosje achter je binden met pingpongballen erin en die moet je er uit proberen te twerken

8. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik denk dat ik dan over mn nek zou gaan bij sommige collega's

Meijtje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina