wat heeft jullie baby aan in bed met dit weer?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door piemie, 16 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Idd ieder kindje is anders en als het te warm zou zijn zou hij zich wel melden toch??
    Mijn zoontje heeft het wel gauw warm, vandaag super zweet kakkies toen ik zijn schoentjes uit deed.
    Nu leg ik hem overgens zonder pyama broek in bed en hij voelt heerlijk warm aan als ik hem uit bed haal.

2. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    dacht dat je dat wel wist :p
    dat is de dikte van de slaapzak, weet ik veel dat je dat niet wist, staat hier altijd op het kaartje :p
    SORRY :D

3. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    @lisszy, jullie noemen het winterslaapzak zie ik nu :p

4. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Jee wat krijgen jullie kindjes veel over nu.. Toen het echt koud was sliep ze ook met dikke slaapkzak, deken en lakentje.
    Nu alleen romper, pyjama, sokjes en een winterslaapzak. Ze voelt heerlijk warm:)

5. Skye

Skye Niet meer actief

Vannacht voor het eerst met alleen romper en dunne slaapzak en dan haar dekbedje erover! Dus pyama uitgelaten en ging goed!

6. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Aha, duidelijk! Dank! :)

@Sweetmarije
    Na een weekje UK kan ik toch niet ALLES weten?! :p:D;):p

7. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    nou had ik eigenlijk wel van je verwaht hoor :p;)

8. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    Hier bij een kamer van 21 graden een drieseizoenenslaapzak van de prénatal (in volle glorie, dus winterstand zeg maar), een lange romper en broekje. Daarover nog een deken met laken, maar die ligt meestal ergens anders volgende ochtend...

9. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

@Josien en Miepie

Bedankt! Probeer Milan nu wat minder warm in te pakken, maar mijn vriend is het er niet mee eens. Die doet hem nog het liefst handschoenen aan in bed volgens mij :p.

Ik kijk gewoon een beetje naar wat ik zelf aan heb ik bed. En dat is ook een lange broek en schirt met lange mouwen.

Ben zelf gewoon een koukleum en ben bang dat Milan dat ook is.

10. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Mijn zoontje heeft vanaf 11 weken (daarvoor sliep hij in een puckababy) een pyjama aan (geen romper) en een dunne slaapzak (die badstoffen van de HEMA). Dan een lakentje en een katoenen deken (die hij natuurlijk niet gebruikt). Inmiddels is hij 19 maanden en we doen nog steeds hetzelfde. Het kamertje is tussen de 21 en 17 graden
    Hij heeft het nooit koud gehad... het hangt dus erg van je kind af. Oja, sokken in bed heb ik altijd een beetje vreemd gevonden dus die heeft ie nooit aangehad

Deel Deze Pagina