12.500 voor betaald. Eigenlijk koste hij veel meer maar ze hadden een fout gemaakt... ja daar ga ik niet voor betalen.. haha.. kookeiland, alles greeploos, aparte kleur en hoogglans, 5 pits gasfornuis, composiete aanrecht met randjes enz... volgens mij was hij in totaal 26.000 maar kregen korting ( zoals bij elke keukenzaak ) en toen bleef er 17 over.. maar waar we de apparatuur van hadden hadden een kortingsactie.. En hierna hebben ze nog een fout gemaakt waardoor we op bovenstaand bedrag uitkwamen.
Wij hebben echt heel veel van de prijs af kunnen halen bij de keukenconcurrent. We hebben een keuken op maat laten tekenen en het volgende zit erin: 5 meter lange keuken 4 hoge bovenkastjes 2 lage beneden kastjes 1 dubbele brede ladekast onder 1 koelkast met vrieslade 1 kookeiland met ingebouwde grote oven en gasstel Vrij hangende afzuigkap Alles hoogglans en een dik houten aanrechtblad. Vraagprijs was 12.500 en dit was ver boven ons budget. Ze vroegen hierop voor welke prijs wij de keuken wel zouden kopen en ik heb hier 4000 op geantwoord. Uiteindelijk is dit 4200 euro geworden.